Fitness Seller

Sensual 3rd edition: You Better Cum :)

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Helaas waren we er afgelopen zaterdag (21 jan.) niet bij maar de derde editie van Club Sensual zullen we er zéker zijn! :)

Voor alle liefhebbers (21+) van uitgaan op niveau, kan ik dit van harte aanbevelen. Je komt ogen en oren tekort op Sensual-edities, sensueel en spannend uitgaan met diverse acts en presentaties.
Women en koppels (man/vrouw) only, kledingsvoorschrift: sensual, dit staat garant voor de zo gewaardeerde sfeer die van mij een enthousiasteling heeft gemaakt! :thumbs:
Lekkere clubmuziek verzorgd door een vast aantal deejays en een uitstekende relaxte sfeer, ik kom zelf nergens anders meer! :)

Voor meer informatie click op de banner die je naar de site wijst; daar vind je genoeg informatie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"You better cum" :roflol:
Begint meer te lijken op 1 grote massa-orgie :)

Nee serieus, concept lijkt me idd wel stylish en ik heb de indruk dat de muziek volledig mijn smaak vertegenwoordigt. Enkel heb ik nog niet de gerechtigde leeftijd en is het immens ver voor mij...
Alledaags ziet het er in elk geval zeker niét uit.

Ik mag niet komen want mijn vriendin is te jong :D

Een dame van hier die mee wilt ;)

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon een uitje van maken als je te ver weg woont; er is een betaalbaar hotel te boeken in Zaandam. volgens mij €65 voor 2 personen. Dit feest is echt de moeite waard, ik ga geen editie meer missen. :cool:

Terug
Naar boven