MuscleMeat

[Serie] Flash Forward

SiRoj

Freaky Bodybuilder
Waardering
6
Ben vandaag aan deze nieuwe serie begonnen.. Eerste twee afleveringen gezien en ik ben echt direct hooked.. Super spannend, zet je aan het denken, nice!

Iemand anders die het ook kijkt/heeft gekeken?

hmm okay care?

Nog nooit van gehoord.

jup valt wel goed mee om de vrije tijd op te vullen, zeker nu smallville een pauze heeft en lost er ook nog niet direct aankomt

the vampire diaries is ook een nieuwe serie, ongeveer gelijk begonnen met flash forward

mong**l.. waar slaat dit op? post dan gewoon niks

ontopic: ik ben nu ep 1 t/m 10 aan het downloaden. had er nog niet van gehoord, maar het lijkt me wel een originele serie

::EDIT:: net het eerste deel gekeken en ik schrap alle andere dingen voor vandaag en ga de rest kijken :D ik vind het nu al super

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hahahah, told you so!

Heb het inmiddels ook allemaal al weer gezien, erg leuk, alleen jammer dat ik het te laat heb gezien, het werd nml elke week uitgezonden, nu is het direct al weer maanden wachten want ze gaan pas in 2010 verder

series zijn underrated

jup valt wel goed mee om de vrije tijd op te vullen, zeker nu smallville een pauze heeft en lost er ook nog niet direct aankomt

the vampire diaries is ook een nieuwe serie, ongeveer gelijk begonnen met flash forward

Smallville-Wallpaper-smallville-1287870-800-600.jpg

tv_the_vampire_diaries01.jpg

Leeftijd: 24
Geslacht: M

=

Leeftijd: 15
Geslacht: V

???

Ben ook begonnen... Heb ook net eerste 2 afleveringen gezien :)

Hey het eerste seizoen gezien, wel leuke serie. Alleen lang wachten voordat het weer verder gaat :(

Een andere nieuwe serie die ook wel geinig is om te kijken is White Collar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven