Fitness Seller

Serie- sense8

flexx123

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
5.132
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Nieuwe serie van netflix, eerste paar eps zijn een beetje vaag maar daarna schijnt het wel vet te worden. Iemand al gezien?

Nope, heb wel het hele seizoen op m'n HD staan maar moet er nog aan beginnen.

Gisteravond season finally gezien. Maar idd slow start en later word het vele male leuker zeker een aanrader.

Heb twee episodes gezien en is redelijk, maar las inderdaad vaker dat het een stuk beter wordt dus ik zal het nog wel even verder gaan kijken.

Nou ik ben er zeker voorstander vn. Vind het een goeie serie die langzaam maar zeker op gang komt

Wel veel multicultizooi en homo/tranniezooi. Zullen ze wel bakken met subsidie voor hebben gehad. Verder wel een leuke serie. Erg origineel ook. Heb 'm in één weekend gebinge-watched.

Wel veel multicultizooi en homo/tranniezooi. Zullen ze wel bakken met subsidie voor hebben gehad. Verder wel een leuke serie. Erg origineel ook. Heb 'm in één weekend gebinge-watched.

ben nu ook bij, soms wel erg extreme scenés waarvan ik denk moet dat nou, zoals die bevalling in de auto of die gay sexscené. bedoel het bestaat allemaal maar sommige dingen gaan een beetje ver.

verder wel een leuke serie, vet concept.

Was er een tijdje terug ook mee begonnen, die tranny acteert wel heel slecht of ligt dat aan mij?

Terug
Naar boven