MuscleMeat

Serieus na aan het denken over 1e kuur

nique88

Novice
Waardering
0
He hallo,

Ik ben 19 jaar
train nu intensief/normaal 1,5 jaar lang
Ik ben in die 1,5 jaar 11 Kg aangekomen
Ik ben nu 72 KG en 1.88 M lang.
Ik heb creatine en eiwitten gebruikt.
Ik eet goed en met name eiwitten.

Het bovenstaande wil ik jullie informeren hoe mijn "trainingsleven" etc. er uit ziet.

Ik wil geen grote "BEER" worden dat hoeft echt niet maar ik wil gewoon vormen krijgen en ik probeer nu al naturel te trainen en dan het laatste halfjaar met die creatine en dat protein. Maar volgens mij wil het niet.

Ik heb al een beetje research gedaan en is het echt heel erg je humeurverschillen want ik wil niet me medemens er lastig mee vallen. En als jullie zeggen van: je kan het doen, zou ik dan pillen of intramusculair moeten doen..

Als jullie nog iets willen weten vraag het maar..

thx

*zucht

te jong
te weinig info (training/voeding)
te weinig behaald naturel

dus : NO :)

Test only word toch altijd geroepen tegen beginners :roflol:

19 jaar...anderhalf jaar traine...blijf eraf...

11kg op 1.5 jaar en je denkt dat je op je max zit?

think again...je kan nog goed gainen...

post eens je "voedingschema"?

wacht ff met as en ga lekker een voedingsschemamaken en gebruiken ;)! je ken nog makkelijk groeien met je huidige stats!

dus ga eerst maar eens lezen over juiste voeding en trainen en ga dan over een tijdje maar eens "denken" aan as

haha 3 mensen die precies dezelfde tijd posten :D

72kg bij 1m88 en je wil gaan kuren?? You got to be kidding me... :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
ok iedergeval bedankt dan doe ik het dus niet...
Ik heb ook al bij de voedingsschema's gekeken maar de meeste zeggen eiwitten en Kcal dat is de som... hmm

Ik weet niet over welke som je het hier hebt, maar met die stats moet je duidelijk veel meer gaan eten. Ook zeg je in je openingspost dat je ons hebt geïnformeerd over je trainingsleven, maar meer dan dat je 1½ jaar traint, kom ik niet te weten. Train je wel hard op de basisoefeningen/compounds?

Sorry hoor, maar als ik je posts zo lees lijk je weinig benul te hebben van wat je doet. Dan maar de makkelijke weg en een kuurtje pakken? Kom op man, wees een vent en ga keihard beulen in de gym en bunkeren erbuiten.

72kg bij 1.88 is veel te weinig, kan je natural nog heel veel uithalen.
Je kan er makkelijk nog 10 kg nat bijpakken. Dus probeer eerst 85kg te wegen. Denk dat je dat wel binnen 1 jaartje moet lukken.

keep thinking...

('cause thinking's a good thing.)

He hallo,

Ik ben 19 jaar
train nu intensief/normaal 1,5 jaar lang
Ik ben in die 1,5 jaar 11 Kg aangekomen
Ik ben nu 72 KG en 1.88 M lang.
Ik heb creatine en eiwitten gebruikt.
Ik eet goed en met name eiwitten
.

Het bovenstaande wil ik jullie informeren hoe mijn "trainingsleven" etc. er uit ziet.

Ik wil geen grote "BEER" worden dat hoeft echt niet maar ik wil gewoon vormen krijgen en ik probeer nu al naturel te trainen en dan het laatste halfjaar met die creatine en dat protein. Maar volgens mij wil het niet.

Ik heb al een beetje research gedaan en is het echt heel erg je humeurverschillen want ik wil niet me medemens er lastig mee vallen. En als jullie zeggen van: je kan het doen, zou ik dan pillen of intramusculair moeten doen..

Als jullie nog iets willen weten vraag het maar..

thx

wahahaha.......

Jonge doe jij is ff heel gauw normaal want na 1,5 jaar trainen gelijk aan kuur denken tzzz. wat is je probleem nou je kent je lichaam nog niet eens. Je moet nog heel wat eiwitten shake's binnen werken voordat je zover bent.

Ik wil geen beer worden....tjonge jonge denk je nou echt dat je gelijk een beer wordt je hebt echt nergens verstand van jongetje

Terug
Naar boven