He hallo,
Ik ben 19 jaar
train nu intensief/normaal 1,5 jaar lang
Ik ben in die 1,5 jaar 11 Kg aangekomen
Ik ben nu 72 KG en 1.88 M lang.
Ik heb creatine en eiwitten gebruikt.
Ik eet goed en met name eiwitten.
Het bovenstaande wil ik jullie informeren hoe mijn "trainingsleven" etc. er uit ziet.
Ik wil geen grote "BEER" worden dat hoeft echt niet maar ik wil gewoon vormen krijgen en ik probeer nu al naturel te trainen en dan het laatste halfjaar met die creatine en dat protein. Maar volgens mij wil het niet.
Ik heb al een beetje research gedaan en is het echt heel erg je humeurverschillen want ik wil niet me medemens er lastig mee vallen. En als jullie zeggen van: je kan het doen, zou ik dan pillen of intramusculair moeten doen..
Als jullie nog iets willen weten vraag het maar..
thx
Ik ben 19 jaar
train nu intensief/normaal 1,5 jaar lang
Ik ben in die 1,5 jaar 11 Kg aangekomen
Ik ben nu 72 KG en 1.88 M lang.
Ik heb creatine en eiwitten gebruikt.
Ik eet goed en met name eiwitten.
Het bovenstaande wil ik jullie informeren hoe mijn "trainingsleven" etc. er uit ziet.
Ik wil geen grote "BEER" worden dat hoeft echt niet maar ik wil gewoon vormen krijgen en ik probeer nu al naturel te trainen en dan het laatste halfjaar met die creatine en dat protein. Maar volgens mij wil het niet.
Ik heb al een beetje research gedaan en is het echt heel erg je humeurverschillen want ik wil niet me medemens er lastig mee vallen. En als jullie zeggen van: je kan het doen, zou ik dan pillen of intramusculair moeten doen..
Als jullie nog iets willen weten vraag het maar..
thx

! je ken nog makkelijk groeien met je huidige stats!