MuscleMeat

Serieuze hulp gevraagd

xhavefunx

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal.

Ik ben 15 jaar oud, weeg +/- 77KG, 1.76CM, vetpercentage 15%.

Fitnessen is iets wat ik belangrijker zie als urineren of ontlasten. Het is iets dat ik nu een ruim een halfjaar 5 tot 6 keer per week doe. Ik merk resultaat maar ik ben niet tevreden. Ik ben sinds vorige maand aan de whey gegaan, en doe nu eigenlijk alleen losse gewichten. Vaste gewichten gebruik ik alleen nog voor warming-up.

Ik kan momenteel geen foto's maken, maar over m'n chest weet ik te zeggen dat ik 50 correcte ( dus langzame ) push-ups kan doen. Dit is de spiergroep die ik geen vrede wil laten kennen. Ik wil een chest dat ik bijna een BH moet dragen die groter is dan die van m'n moeder. Omdat ik nooit direct hulp heb gevraagd omtrent trainen, ben ik nu hier.

Wat ik wil vragen is hoe kun je het beste trainen als je alles op alles wilt zetten? Hiermee bedoel ik al m'n tijd, al m'n geld en al m'n motivatie.
Wat wil ik trainen? Alles, m'n laatste prioriteit zijn m'n benen, belangrijkste hier zijn m'n chest, biceps en triceps, buikspieren en rugspieren.

Ik heb een weddenschap opgezet met m'n broer, als ik niet door train tot m'n 18e krijgt hij al m'n spaargeld. Het is niet dat ik het anders niet zou doen, het is slechts een reden meer die ik voor mezelf heb opgezet om door te gaan.

Mensen die mij nu serieus kunnen aangeven hoe ik moet eten en hoe ik moet trainen wil ik hierbij alvast bij voorbaat danken.

P.S. Mensen die willen helpen mogen me alles vragen om me te kunnen helpen. Ik ben bereid om alles te beantwoorden.

Hallo allemaal.

Ik ben 15 jaar oud, weeg +/- 77KG, 1.76CM, vetpercentage 15%.

Fitnessen is iets wat ik belangrijker zie als urineren of ontlasten. Het is iets dat ik nu een ruim een halfjaar 5 tot 6 keer per week doe. Ik merk resultaat maar ik ben niet tevreden. Ik ben sinds vorige maand aan de whey gegaan, en doe nu eigenlijk alleen losse gewichten. Vaste gewichten gebruik ik alleen nog voor warming-up.

Ik kan momenteel geen foto's maken, maar over m'n chest weet ik te zeggen dat ik 50 correcte ( dus langzame ) push-ups kan doen. Dit is de spiergroep die ik geen vrede wil laten kennen. Ik wil een chest dat ik bijna een BH moet dragen die groter is dan die van m'n moeder. Omdat ik nooit direct hulp heb gevraagd omtrent trainen, ben ik nu hier.

Wat ik wil vragen is hoe kun je het beste trainen als je alles op alles wilt zetten? Hiermee bedoel ik al m'n tijd, al m'n geld en al m'n motivatie.
Wat wil ik trainen? Alles, m'n laatste prioriteit zijn m'n benen, belangrijkste hier zijn m'n chest, biceps en triceps, buikspieren en rugspieren.

Ik heb een weddenschap opgezet met m'n broer, als ik niet door train tot m'n 18e krijgt hij al m'n spaargeld. Het is niet dat ik het anders niet zou doen, het is slechts een reden meer die ik voor mezelf heb opgezet om door te gaan.

Mensen die mij nu serieus kunnen aangeven hoe ik moet eten en hoe ik moet trainen wil ik hierbij alvast bij voorbaat danken.

P.S. Mensen die willen helpen mogen me alles vragen om me te kunnen helpen. Ik ben bereid om alles te beantwoorden.

http://forum.dutchbodybuilding.com/zoeken/ ;)

• Topic Starter Topic Starter
Iemand anders? Bedankt trouwens J4ck voor die zoekfunctie, kan ik opzoeken hoe ik mensen als jou moet blokkeren! ;)

Train je benen.

geef ons je trainingsschema
geef ons je voedingsschema
dan heb je kans dat mensen daarop gaan reageren/ tips geven

Waarom benen niet trainen, alleen door het trainen van je benen zal je lichaam op lange termijn al veranderen, omdat je domweg veel spiergroepen meetraint. dit helemaal als je beginner bent, bovendien zegt 50 push ups meer over je conditie dan over je chestgrote. begin gewoon lekker met een startersschema zoals rippetoe en eet goed en je zult gegarandeert resultaat zien!

Als je nu eens zegt hoe je traint en wat er in jouw ogen niet goed gaat. Meld inderdaad ook even wat je eet. Benen moeten sowieso niet de laatste prioriteit hebben imo, in het begin kun je zo denken omdat je nog een schrale gast bent maar later krijg je hier spijt van!
Dus kom eerst eens met wat meer info!

Iemand anders? Bedankt trouwens J4ck voor die zoekfunctie, kan ik opzoeken hoe ik mensen als jou moet blokkeren! ;)

haha kan je wel stoer gaan doen :o maar hij heeft wel gelijk.. wat je moet doen is simpelweg veel lezen en aankloten.. niemand kan jou hier even zeggen wat je moet doen.

Wat jij moet doen is
1/ Zoeken en bek houwen
a) ja > ga naar post J4ck
b) neen > ga naar 2

2/ Beleefd blijven en hulp vragen en doen wat er gevraagd wordt
a) ja > doe wat Dinky Toy zei
b) neen > ga naar 3

3/ Geld neerleggen en persoonlijke coach aanvragen
a) ja > ga naar Persoonlijke begeleiding, daar zijn ook veel positieve verhalen over
b) neen > ga naar 1/

• Topic Starter Topic Starter
Heb al betere advies gevonden, toch bedankt allemaal.

@ 3D Vetlaag, Lid sinds: Nov 2012
Stats: M - - -

'nuff said

Ciao dutchbodybuilding forum! x

have fun!

Als je je benen gaat trainen zullen de overige lichaamsdelen ook harder vooruit gaan.

So shut up and squat!!!!

Terug
Naar boven