XXL Nutrition

Service nummer niet kunnen bereiken

KaleHardloper

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
:fuu:

Net heb ik 10,- euro prepaid gekocht voor op mijn mobiel om naar een bepaald nummer:rolleyes: te bellen, en dan bel ik zo en dan hoor ik opeens: ¨dit nummer kan niet gebeld worden vanaf je mobiele telefoon¨:fuu:
Weet iemand een andere manier om toch nog te kunnen bellen?

Hou je aan dat contactverbod KaleHardloper!

meer info plz, is er iets speciaal met dat nummer?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, het is een nummer wat ik moet bellen, zodat ik voor tachtig cent per minuut kan daten met oma´s, maar helaas wilt mijn AH mobieltje het niet toelaten dat ik daar naar toe bel. Vind het echt k*t, want ik wil heel graag een mager wijf van 50 nken, en desnoods betaal ik daarvoor. Weet gewoon niet wat ik nu moet doen. 10 euro verspilt en ik kan nog steeds niet daten met oma´s:( En ja, mocht een mod dit lezen: Midevil wou meer info!

Weet iemand hoe ik toch nog naar dat nummer kan bellen, zonder dat ik een huistelefoon en van alles en nog wat moet aanschaffen? Karma voor veelzeggende antwoorden.

:fuu:

Net heb ik 10,- euro prepaid gekocht voor op mijn mobiel om naar een bepaald nummer:rolleyes: te bellen, en dan bel ik zo en dan hoor ik opeens: ¨dit nummer kan niet gebeld worden vanaf je mobiele telefoon¨:fuu:
Weet iemand een andere manier om toch nog te kunnen bellen?

Kan ook via hun website

• Topic Starter Topic Starter
Via welke website kan ik bellen? Niet die van AH i think..

Terug
Naar boven