XXL Nutrition

SGP en Christenunie willen uitzending verbieden

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
ChristenUnie willen dat het kabinet de „ronduit blasfemische" RVU–uitzending
"God bestaat niet" van de buis haalt. De Tweede–Kamerleden Van der Vlies en Slob dringen daarop aan in schriftelijke vragen aan premier Balkenende, minister Donner van Justitie en staatssecretaris Van der Laan van Cultuur en Media.

De christelijke fracties vinden dat in de uitzending „willens en wetens op een
uiterst schandelijke manier de spot wordt gedreven met God en met het
christelijk geloof".

Balkenende en Donner hebben volgens de acties in het kader van de waarden–en normendiscussie opgeroepen tot een waardige en respectvolle houding
tegenover mensen en verschillende geloofsgroepen. „Deze uitzending is hét
voorbeeld van hoe het absoluut níet moet".

Reformatorisch Dagblad

Even kijken dus! :D
http://portal.omroep.nl/mplayer?mps...ogurl=http://www.rvu.nl/rvu.php?i=4&l=0&n=806

K*t fundamentalisten, dacht dat we dat stadium al lang voorbij waren.

Idd ook die gasten zijn een gevaar voor de samenleving.

wat een stelletje h**ren zeg:mad: erger me na een paar seconden al kapot aan die stem van die kerel:mad: waarom pim wel en hij niet:no:

• Topic Starter Topic Starter
partysander zei:
DIT is een hele foute uitspraak van je :mad:

Sterker nog ik snap em niet.

Hou er rekening mee dat Sport2...etc ziek is geweest en ze niet helemaal meer op een rijtje heeft :roflol:

Die man in het interview vertelt verdomd interessante dingen maar omdat het voor velen hier te langzaam gaat en ze te intensief moeten luisteren slaan ze over.

Ook zeer interessant. Zal het naar meer mensen door sturen.
Bedankt DBC

DBC01 zei:
Sterker nog ik snap em niet.

Hou er rekening mee dat Sport2...etc ziek is geweest en ze niet helemaal meer op een rijtje heeft :roflol:

Die man in het interview vertelt verdomd interessante dingen maar omdat het voor velen hier te langzaam gaat en ze te intensief moeten luisteren slaan ze over.
:sob: pest me maar weer hoor :sob:

Terug
Naar boven