MuscleMeat

share-programma's

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Beste Mede dbb'érs,

Ik vroeg me af wat is nu het beste share-programma is, wat er is.
Ik zoek iets wat meer,groter is dan LimeWire.

Ik zoek eigelijk iets wat gigantisch veel leden heeft. Waar ik zowel software als muziek kan dowloaden.

Wat is dus het grootste share-programma?

• Topic Starter Topic Starter
wat meer van mijn kant uit.

Zoek dus echt een p2p programma wat wereldwijd is en gewoon gigantisch veel gebruikers heeft en gewoon zowel als software/programma's en muziek heeft.

Moet gewoon een soort zelfde download programma zijn wat betreft comfort/lay-out en gemak als LimeWire.

Maar eerlijk is eerlijk heb de search hier nauwelijks voor gebruikt. Ik zal eens gaan kijken bij search wat betreft: P2P prgrams.

als ik jouw was zou ik zoals cyan al zij uitkijken naar torrents. Kan je gewoon zoeken via google door torrent bij in de zoekopdracht te zetten. Is ook peopel tot peopel en vind je onijndig veel op.

heb eens zo'n torrent programma gezien bij een maat van me en das toch wel voor gevorderde en dat ben ik niet zo.

Denk dus dat ik het bij een p2p programma ga houden.

?? je gaat naar google toe en typ daar in: uTorrent. als je vervolgens een torrent zoekt, ga je naar google en typ daar bevoorbeeld de titelnaam van een album,spel,film enz. in en eindig je met torrent zoals Silver dat al betaamde.

Nieuwsgroepen of torrents. :-)

heb eens zo'n torrent programma gezien bij een maat van me en das toch wel voor gevorderde en dat ben ik niet zo.

Denk dus dat ik het bij een p2p programma ga houden.

Geloof me, het is zo simpel als wat. Ik hou ook niet van die nerdy pc stuff en dat soort zaken schrikken me ook vaak af dat ik er bijna nooit aan begin, maar je moet torrents een kans geven, want het is erg simpel.

Je download gewoon bittorrent.
Nu heb je het programma, maar naar de software zoek je op het internet.
Btjunkie.com bevoorbeeld heeft zowat alles. Ik download vooral tv series en muziek, maar geregeld zie ik daar ook allerlei programma's staan, films en videospelletjes.
Je download dus via die site en die bestanden komen dus automatisch op je bittorrent programma en dan wacht je hé. Meestal voor het slapen gaan download ik heel wat albums of 1 of 2 grote tv series van 5 gig en laat ik mijn pc gewoon aanstaan, want het zorgt er wel voor dat je internet zeer traag gaat( kijk, mss is dit logisch voor de meeste pc nerds, maar voor mij is dit iets nieuws:D)

Geloof me, het is zo simpel als wat. Ik hou ook niet van die nerdy pc stuff en dat soort zaken schrikken me ook vaak af dat ik er bijna nooit aan begin, maar je moet torrents een kans geven, want het is erg simpel.

Het probleem is alleen dat deze mensen programma's als Limewire gewend zijn. Daar type je de naam van het liedje/whatever in en je kunt het meteen downloaden. Bij usenet/torrents moet je over het algemeen toch iets meer werk doen om te downloaden. (eigenlijk net zo makkelijk als het downloaden via limewire, maar 't schrikt sommige mensen wel af)

Het probleem is alleen dat deze mensen programma's als Limewire gewend zijn. Daar type je de naam van het liedje/whatever in en je kunt het meteen downloaden. Bij usenet/torrents moet je over het algemeen toch iets meer werk doen om te downloaden. (eigenlijk net zo makkelijk als het downloaden via limewire, maar 't schrikt sommige mensen wel af)

Idd. Zeg eens. Ik heb nog steeds schrik van ftd groups. Terecht ?

Idd. Zeg eens. Ik heb nog steeds schrik van ftd groups. Terecht ?

Torrents vind ik persoonlijk niks, aangezien je meestal verplicht bent om ook te uploaden. Ook vond ik m'n computer echt traag als ik veel downloads in de wachtrij had staan. (is al jaren geleden dat ik downloadde via torrents)

Verder moet ik wel zeggen dat ik toen geen beschikking had over snelle downloads. Als ik dat wel had gehad dan was ik misschien nooit overgestapt op nieuwsgroepen. (dan was mijn redenatie waarschijnlijk iets geweest van: ik ga niet betalen voor iets wat ik gratis kan krijgen. :D)

Torrents vind ik persoonlijk niks, aangezien je meestal verplicht bent om ook te uploaden. Ook vond ik m'n computer echt traag als ik veel downloads in de wachtrij had staan. (is al jaren geleden dat ik downloadde via torrents)

Verder moet ik wel zeggen dat ik toen geen beschikking had over snelle downloads. Als ik dat wel had gehad dan was ik misschien nooit overgestapt op nieuwsgroepen. (dan was mijn redenatie waarschijnlijk iets geweest van: ik ga niet betalen voor iets wat ik gratis kan krijgen. :D)

Als ik de gedownloade bestanden verplaats, geeft bittorent zo'n 'foutmelding' aan waardoor uploaden niet lukt. Maar waarom zou je niet uploaden ? Ik merk er niets van als het upload, wel als het download. Pc gaat dus erg traag, maar daarom moet je voor het slapen gaan je pc aan laten staan.

Kan het zijn dat wanneer je een programma wat eigelijk 1 tot 10 gb is, verpakt kan zitten in een zip file of zo van 2.500 kb?

Kan dat, dat het zo klein is geworden? Of is er dan iets niet goed?

Terug
Naar boven