XXL Nutrition

Shirt Blowout

Woopz! :eek: Gelukkig niks ergs.

Watje dat ie het niet eens probeert ... tssk!

j/k damn das best schrikken lijkt mij en iig funest voor de concentratie

Wow dat gaat wel even raar:eek:

zie em daarna ook gewoon weglopen, net of er niks gebeurt is:D

Moet je es IRL zien, ik en spike hebben da op het EK gezien :eek:

dat zijn Single Ply shirts, en die zijn imo niet gemaakt voor dergelijke gewichten... die moeten veel te hard spannen en de single ply rage X zijn bekend om rap te scheuren. de double plys zijn dan weer zo hard als 't maar kan zijn

wow.... :eek2:

damn ketst er wel even dik 900 lbs op je bast....

Heftig hey! Wel massieve kerel, damnz!

ach joh weer zo een knuppel met wat 5kg schijven erop..
Toen ik het zag moest ik meteen lachen, je voelt heus wel dat hij gaat knappen.
En anders alsnog met of zonder shirt kan je dat gewicht wel hebben, of misschien lijkt dat voor mij maar zo omdat ik zo weinig winst hebt met shirts.

You tell ‘em Champ.
Die powerlifter is gewoon een watje dat niet zo moet zitten zeuren. 906 lbs, wat is dat nou helemaal?
:eek:

Toch netjes opgevangen.

MonsterStrength zei:
Moet je es IRL zien, ik en spike hebben da op het EK gezien :eek:

om daar nog even op terug te komen.

idd, als je dat in het echt ziet is dat nog een stukje indrukwekkender. en het gaat ongelofelijk rap. zo'n shirt kan je dan gewoon wegsmijten hoor.

Champ ik wil niet lullig doen, heb respect voor je ... maar kun je in het vervolg wel wat on topic blijven in het powerlifting gedeelte? Anders zullen we genoodzaakt zijn een strafpunt te geven, en denk dat dat niet nodig is?

Welke topic hebben we het over? deze topic is toch vanwege het feit dat zijn shirt scheurt.. ik zeg daarop dat het stom is

maar bedankt voor je respect..

Respect ;)

Hehe was in andere topics ook, dat je begon over valse schijven enzo ;) Als je wilt lullen doe je het maar in iemand zen log, daar kan het wel imo, zolang het over de persoon in kwestie gaat ;)

Lijkt wel of het shirt dat gewicht draagt, precies als die knapt kan die hem niet meer hebben......

shirt kan het voor hem niet dragen, maar het ondersteunt hem wel.

trouwens, dat is een druk die opeens wegvalt. ook al is het een gewicht onder je 1rm, als dat opeens scheurt zal dat ook zo op je neerkomen, dat komt zo opeens en dat verrast je hoor.

Terug
Naar boven