Fitness Seller

short cycles

Volgens mij niemand :rolleyes:

Dat is wel erg kort hoor. :)

Er zijn hier een aantal mensen geweest die het geprobeerd hebben waaronder ik zelf. Echte massa zal je er niet mee bouwen, het is naar mijn idee wel goed bruikbaar om in laatste weken van een zware trainingsperiodes net die extra vooruitgang te boeken die je wilt. Voordeel is dat je axis weer snel hersteld, maar vier weken is dan al lang vind ik. Als je het kort houdt (2 wk) kun je na nog eens 4 wk weer een 2 wk pakken.

Ligt er dus aan wat je wilt bereiken.

Om massawinst te boeken is 4 wkn echt wel aan de heel korte kant.

Je zult toch eerst een mooie stabiele bloedwaarde moeten hebben wil je optimaal groeien. En zelfs met korte esters bereik je dat niet binnen n week.

5 weken

ik...... was niet zo gepland....enzo, maar toch

deca week: 1-3 200mg
dianabol: week 1-5 15mg
nakuur

winst na enkele maanden 5kg over!!!

dus opzich wel netjes!!!

Het probleem met vele AAS-kuren is dat er met weinig goede voorbereiding en achtergrondkennis aan wordt begonnen. Je zou moeten starten met het begrijpen wat AAS met je lichaam doet en vervolgens met die kennis je kuur plannen.

Voor ik verder discussieer 2 links die je helderheid over korte kuren kunnen verschaffen.

Korte kuren kunnen heel effectief zijn! Als je maar weet wat je doet...

www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=25996

www.mesorx.com/articles/pharmacology/steroid-case-study-01.htm

Laatst bewerkt:
mmm, wel interessant over die korte ;) kuurtjes... Hierna maar proberen :rolleyes: . Zit nu in een kuur van 16 weken :D

Ja ik heb ongeveer een 2 jaar terug eens een 2 weker met virormones en tren gedaan..was erg tevreden..

Grt. Rico

Terug
Naar boven