MuscleMeat

Simcity

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Ah fijn..ik heb Simcity altijd wel leuk gevonden, dus ik kwam laatst in de stad en kocht Simcity 4 Deluxe Edition maar. Onderhand alweer een oud spel,maar die zijn tijdloos vind ik.

Net zoals Red Alert(1 & 2) en dat soort spellen.

Maar nu is het probleem, dat bij de Deluxe Edition je steeds zelf moet rijden om bepaalde gebouwen te kunnen bouwen. Weet iemand misschien hoe je dit veranderd, want ik vind die 'U Drive-it missie's maar bar slecht.

Alvast bedankt en karma voor diegene die het weet:bow:

Spellen die je voor God laten spelen. Met dat soort spellen komen je talenten tenminste goed uit de verf.
Weet je wat cool is aan dat soort spellen? Je kan, volledig arbitrair, beslissen een armageddon over jouw stad en jouw volk te laten uitbarsten. Je hebt op een verloren zondagmiddag je stad volledig opgebouwd, je zet koffie, proeft dat ie te sterk is en om je af te reageren vernietig je talloze virtuele leventjes met een vulkaanuitbarsting. Je ziet de verwoesting, de ellende, de wanhoop (okay, die fantaseer ik er zelf bij, en die geluidjes van de gillende mensen maak ik ook zelf). Ik hoop dat Sim City 5 besmettelijke ziektes krijgt, zoals Aids ofzo. Het is een computerspel, dus waarom geen airborne Ebola, als een soort bonus ofzo.

Nee sorry, ik weet niet hoe je die missies moet doen. Gebruik gewoon een cheatcode. Die missies zuigen.
Speel alles vrij (met cheatcodes), bouw een reusachtige metropool, en laat het virtuele gepeupel jouw Wraakzuchtige Toorn voelen!

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig nog een SimCity fan:D Wedstrijdje doen?:cool:

Euhhhh, kon dat maar…. :(

De enige sim-games die ik (kan) spelen zijn ages of empires 2 en command en conquer. En soms sim-city bij samen met wat vrienden (die wel een pc hebben).
Ik heb alleen maar een PS2, die missen een beetje het rekenvermogen van een pc.:( Op die nieuwe generatie consoles schijnt het helemaal goed te komen met de god-sims.

Binnenkort krijg ik een pentium 4, zou daar sim-city 3 ofzo op draaien?

Absoluut

Simcity 3000 bedoel je? Ja ach die goede oude SC, met Aziatische bouwsT..erg leuk.. wat dat betreft vind ik vaak die oudere games velen malen leuker

:o Ja ik ben ook graag GOD, al is het maar in een onnozel spelletje. Geeft me toch nog een beetje een machtig gevoel dan.:o

Sorry heb geen tip voor je , hoe dat te omzeilen. Heb je niet iets van een Skirmish mode ;)

Helaas niet...:( Die missies zijn de eerste keer leuk,maar daarna wordt het echt k*t en saai

c&c is gewoon beste spel ooit...die allereerste vond ik echt zo vet destijds...

Helaas niet...:( Die missies zijn de eerste keer leuk,maar daarna wordt het echt k*t en saai

Daar zijn code's voor.. :p Ik weet dat het een huge-kick is, maar ben de laatste week weer ff fanatiek bezig met dit spel. Heb namelijk ff tijd over, ff een weekje thuis met een bijholteonsteking.. :o

A fijn, in dat spel is zoveel mogelijk, niet te geloven! Nog meer mensen die dit spel spelen? :cool:

Leuk spel, al vond ik het soms best vervelend om altijd maar verder te bouwen. En als je niet bouwt kan je eigenlijk niet veel meer doen dan alleen kijken. Op de duur ben je ook met niets meer tevreden en wil je alles alleen maar zo groot, indrukwekkend mogelijk.

Klopt, maar daar heeft men wat voor gevonden. Je zet een bank in je stad dorp (plug-in van internet) en daarmee kan je onbeperkt steeds 50 miljoen aan je budget toevoegen. Zo kan je onbeperkt bouwen en moet zeggen.. Dat is toch wel het leukste. ;)

rollercoaster tycoon was leuk, pretpark bouwen

Supergames ja.

Rolercoaster Tycoon 1+2+3
Sim City Allemaal
Zoo Tycoon 1+2

Terug
Naar boven