MuscleMeat

Simpelweg geniaal, 64K demo. A must see.

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.658
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
[Link niet meer beschikbaar]

De exe draaien die in dit rarfile zit, is virus en trojan vrij voor degenen die exe's niet vertrouwen. Meer van dit soort werk is te vinden op :

www.scene.org

• Topic Starter Topic Starter
Is overigens wel een wat oudere demo, maar had deze zelf nog nooit voorbij zien komen.

Kent iemand de legendarische 303-demo nog? En die groep 'superstition'?
Dat waren me eens een demo's :P

schitterend kerel.. maar.. waar kijk ik nu eigenlijk naar????

• Topic Starter Topic Starter
Een demo, dat is voor democoders patsen hoeveel ze kunnen proppen in 64K code. Met hulp van Direct/X dat wel. Oude demo's zijn wat betreft nog wat knapper gemaakt. Ik heb de hoogtijdagen meegemaakt van de Future Crew, later de makers van de PC game Max Payne.

Op de C64 en Amiga500 was de demoscene al zeer groot, daar moest je wel kundig zijn in coden, je had zeker op de C64 zeer weinig geheugen tot je beschikking.

gruwelijk.. met die background info kijk je er toch wel met andere ogen naar.. dayum..

super!!

Vroeger (lees meer dan 10 jaar terug) verzamelde ik dit soort demo's! erg mooi om te zien wat ze allemaal in 64KB weten te proppen.....

wel gaaf om te zien, tegenwoordig kan iedereen met allerhande programma's iets leuks maken; dit is nog echt het ouderwetse ( beste) werk!!:D

wat????????

is dit in 64KB gepropt? ja he... heeft dit ook iets te maken met het feit dat ik vroeger op onze amiga 500+ (YEAH :cool:) MK2 op 4 3,5" DD schijfjes, waar ik later 16 geARJ'de HD diskettes (met een CRC error bij disk 16 :D) voor een PC voor nodig had?

Terug
Naar boven