AndroidHealthClinic

site dicht?

beervaneldik

Cool Novice
Waardering
0
Vorige nacht is de politie binnengevallen in discotheek The Site in Wuustwezel. De eigenaar van de zaak is opgepakt en wordt vandaag voor de Antwerpse onderzoeksrechter geleid. Dat meldt het parket van Antwerpen.

Omstreeks 4.45 vielen de speurders binnen in de discotheek op de Bredabaan in Wuustwezel. De aanleiding daarvoor waren hardnekkige geruchten dat er veelvuldig drugs gebruikt en gedeald zou worden. De politie kon bij de inval niets aantreffen bij de discotheekgangers zelf, maar op de vloer werd wel een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare XTC, speed en pillen gevonden.

De zaak werd onmiddellijk gesloten. De eigenaar wordt voorgeleid voor het ter beschikking stellen van accommodatie voor het dealen en gebruiken van verdovende middelen. De onderzoeksrechter zal over een verdere aanhouding beslissen.

België

België ???

Vorige week in Oh ook al, de flikken zijn goed bezig blijkbaar. Er is nog geen tiende van de drugs die er was in Zottegem 3 maand geleden. Een 20-40 mensen opgepakt voor verkopen waaronder een paar mensen die aan de top stonden van de verkoop in de volledige omgeving.

In Menen zijn er ook dealers opgepakt en 2 maanden binnen.

Gisteren ook razzia in Insomnia (St-Lievens-Esse vlak naast Zottegem)

Heb trouwens beelden gezien van razzia in Oh, ik vind de handboeien er toch over als ze een 16 jarige ecto dealer die toch niet tegenstribbelt oppakken. Wat is het nut daarvan

calibre zei:
Gisteren ook razzia in Insomnia (St-Lievens-Esse vlak naast Zottegem)

Heb trouwens beelden gezien van razzia in Oh, ik vind de handboeien er toch over als ze een 16 jarige ecto dealer die toch niet tegenstribbelt oppakken. Wat is het nut daarvan

Inderdaad hun armen glippen er zo weer uit.

ja jongens nou zie je het eej .....net over de grens bij mij..iedereen aan de ghb .....goeje tent verder:D

calibre zei:
Vorige week in Oh ook al, de flikken zijn goed bezig blijkbaar. Er is nog geen tiende van de drugs die er was in Zottegem 3 maand geleden. Een 20-40 mensen opgepakt voor verkopen waaronder een paar mensen die aan de top stonden van de verkoop in de volledige omgeving.

Mensen die aan de top staan, staan niet in discotheekjes te dealen.

Belgie???

Ik ging er vroeger ook wel eens heen toen was het ook altijd al zo'n drugsbende :D

De inval is wel kenmerkend..lijkt wel of de geschiedenis zich herhaalt daar aan de Bredabaan.

Maar De Site..wat een ballentent was dat zeg! Probeerde er een avond met een groep oude X-gangers wat herinneringen op te halen..resultaat na 2 uur was dat we daar een peleton 16 jarige doorgesnoven ecto's van ons af stonden te slaan!

The Site..pffff! Club X of anders niX!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi was die goede slechte tijd!

Terug
Naar boven