MuscleMeat

site met SQ-injectie demo

Thorwulf

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Genoeg handleidingen voor intramusculaire injecties. Hier ook eentje voor subcutane. De demo is nogal uitgebreid en puur gericht op het gebruik van insuline maar je kunt scrollen naar de interessantere delen.

[Link niet meer beschikbaar]

Wat mij opvalt is het niet aspireren. Is dat gebruikelijk omdat het gaat om vetweefsel (minder bloedvaten) of omdat de stof (insuline) geen gevaar oplevert als er kleine hoeveelheden direct in de bloedbaan komen? Geldt dat dan ook voor andere stoffen op waterbasis, zoals hCG en IGF?

vriend van me heeft suikerziekte en die prikt het gewoon altijd in ze bil of buik zonder te aspireren. Zal dus niet gevaarlijk zijn weet alleen niet waarom

Aspireren is voornamelijk vanwege de olie die o.a. toevoer naar longblaasjes kan afsluiten zodat die mogelijk afsterven dacht ik.
Bij mijn IGF, die ik trouwens IM zet, hoef ik ook niet te aspireren. Deze is opgelost in het bijgeleverde water zonder BA e.d.

Hier is een handleiding om hGH te zetten en daarin wordt trouwens wel geadviseerd te aspireren:

[Link niet meer beschikbaar]

Het kan geen kwaad maar het wordt dan te snel in je systeem opgenomen. (sommigen willen dit trouwens juist). Overigens als je bloed krijgt met aspireren is het vaak nog dat je gewoon langs een bloedvat gekomen bent dan erin zit heb ik begrepen maar dat terzijde...

Terug
Naar boven