AndroidHealthClinic

slapelosheid en stress tijdens kuren

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Een kameraad van mij is aan het kuren .
Testo , Deca en is verleden week begonnen met winstrol tot de laatse week van zijn kuur.
Hij klaagt dat hij nogal gejaagd en zenuwachtig is .
En zijn slaap is niet zo als het moet zijn .
Kan dit een gevolg van het kuren zijn ?
Of ligt dit aan één bepaalde as bvb de testo ?

Testosteron brengt slapeloosheid met zich mee.
Dat is ook één van de redenen waarom jongens en meisjes in hun puberteit soms zo onrustig zijn en soms hele nachten overslaan, draaiend in bed: bij beide groepen zijn er test-pieken zichtbaar die het veroorzaken.
Bij je vriend is het uiteraard nog heviger.

Als je testosteron gedurende héle lange tijd neemt, dan treedt er een ander effect op: Je wordt aards -en aards-lui. :D

DBC01 zei:
Als je testosteron gedurende héle lange tijd neemt, dan treedt er een ander effect op: Je wordt aards -en aards-lui. :D

Meen je dat?

Is dat soms ook de reden dat wij te lui zijn onze reet achter het internet weg te slepen om bijvoorbeeld eens daadwerkelijk te gaan sporten? Of zelfs eten? Of zelfs (in mijn geval) naar de WC te gaan? Slapen? ...? enz?

Dus meisjes, die dommer zijn, kunnen ons (studie enz) bijbenen omdat ze ijverig zijn -was eigenlijk al bekend- en niet gehandicapt met veel testosteron.

Zou de pil werken?

"Is dat soms ook de reden dat wij te lui zijn onze reet achter het internet weg te slepen om bijvoorbeeld eens daadwerkelijk te gaan sporten?"

Een trap op mijn hart! :sob: :D:D:D

Toch is het zo Thor!

Tja, ik snap best dat het confronterend is! Ach, jij hebt met je beperking tenminste nog een bepaalde status bereikt. Moderator, veel posts, veel karma. We moeten er maar het beste van maken. Succes, vriend :( :thumbup:

Ontopic: Melatonine werkt. Tegenwoordig gewoon te koop. Dus niet van dat suffe tomatenpoeder.

Thorwulf zei:
Tja, ik snap best dat het confronterend is! Ach, jij hebt met je beperking tenminste nog een bepaalde status bereikt. Moderator, veel posts, veel karma. We moeten er maar het beste van maken. Succes, vriend :( :thumbup:

So true so true. :bow:

Als ik een meisje was zou ik bijna denken dat ik mijn ideale man had gevonden op DBB :heart: Soulmates! :D

Herkenbaar.
Ik kan pas rond half 1 in slaap komen, en rond half 6 ben ik alweer klaarwakker.

Ik slaap als een baby maar winstrolonly kan je niet echt een kuur noemen..Maar word wel veel agresiefer van.Heel snel word is shaggie..

Thorwulf zei:

Ontopic: Melatonine werkt. Tegenwoordig gewoon te koop. Dus niet van dat suffe tomatenpoeder.

hmz.. volgens mij niet meer hoor! Is daat Melatomitine niet voor in de plaats gekomen?

Nee eerst had je melatomatine. Dat is dure natuurlijke melatonine uit onrijpe tomaten die niet werkt. Kan je nog steeds kopen. Rotzakken zijn het.

Maar sinds meer dan een jaar is "echte" melatonine vrij verkrijgbaar.

Terug
Naar boven