MuscleMeat

Slappe spieren HELP?

musiboyy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
61kg
Hallo allemaal,

Ik train al sinds 2009. Telkens heb ik helaas half jaartje kunnen trainen en moeten stoppen. Tot kort toe had ik altijd van die strakke, sterke spieren. Nu heb ik jammer genoeg opeens van die zwakke spieren. Ik ben gewoon redelijk dun, dus als ik train zie je normaal gesproken het resultaat snel (in lijntjes). Nu heb ik dat dus opeens niet meer. Tijdens het trainen lekkere pomp, maar vergeleken met eerst weinig lijntjes. Na het trainen lijkt alles helemaal weg te zakken?

Weet iemand misschien waardoor dit zou kunnen komen? Misschien door supplements die ik gebruik?
Ik heb altijd wel whey/creatine gebruikt, nooit last van gehad. Nu gebruik ik Mass Gainer, Pre Workout & koolhydraten voor na het trainen erbij.

Ik zou het appreciëren als iemand er een oplossing voor kan vinden of de oorzaak ervan zou kunnen weten.

Ik denk dat je misschien beter naar je trainingsschema kan kijken en daarna eventueel voeding en supplementen.

Wss hebje wat vet aangezet

ik neem aan dat de "lijntjes" je aderen zijn :P maar je zit aan de mass gainer dus je bent waarschijnlijk vet aangekomen wat als gevolg heeft dat je je aders en spieren minder snel ziet.

ik neem aan dat de "lijntjes" je aderen zijn :P maar je zit aan de mass gainer dus je bent waarschijnlijk vet aangekomen wat als gevolg heeft dat je je aders en spieren minder snel ziet.

Dat hij aan mass gainer zit, zegt niks.
Hij komt in vet aan door over onderhoud te eten, niet door mass gainer.

risico van het bulken, je VP verhoogt dus je aderen en spieren zijn minder zichtbaar, niet drukmaken gewoon doorgaan met bulken tot +-75 kg en dan langzaam cutten tot 72 en kijken wat voor vp je daarmee behaald? dan tijdje op onderhoud eten en goed trainen en dan weer vrolijk verder bulken.

Terug
Naar boven