XXL Nutrition

slecht bezig...

Senshin

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
iemand die ik ken uit de fitness is met een kuur bezig, alleen behoorlijk dom enzo.

zijn schema (met alles erop)

Dianabol 30 of 40mg: week 1/6 of zelfs nog veel langer (ieder weekend zwaar aan het bier)
Deca: week 5 / 15 ongeveer denk, nog steeds veel bier.
Chlomid erbij: 5/15 nam ik ook aan, voor tegen gyno zegt ie, maar zover ik weet werkt het niet tegen gyno en is ook slecht voor je ??lever??

hij zit nu in week 7 ofzo en zijn beginstats waren 80 kilo.
zou goed kunnen dat ie nu nog steeds dianabol erbij gooit

nu dus 83.5 kilo, oftewel, 0.0 vooruitgang in mijn ogen!

is er een grote kans op complicaties en problemen met zo'n gast??
volgens mij helpt ie zijn hele lever aan gort enzo.

ik wil graag de mening van mensen hoe link zo vent bezig is.

Groet
Sjoerd

Duidelijk iemand die zijn voedingsschema niet op peil heeft. En die 3,5 kilo raakt hij ook wel kwijt als hij gestopt is. Eerlijk gezegd vraag ik me af of hij wel de waarheid spreekt of dat zijn spul fake is. Daarbij zal hij zich erna wel aardig klote gaan voelen :D

er zijn er ook zat die er zo nog goed vanaf komen, wat zeg je van deca + dboll + elk weekend feesten (drugs,bier...) en 8-10kg pakken + vet omlaag!
rare shit de mens, de een doet het zo, de ander zo, ik zou zeggen geef em een tip, wil i niet luisteren, barsten!!!!!!!!

Zulk soort gasten moet je lekker laten gaan.Je ziet het vaker dat ze er ongeschonden vanaf komen en toch nog een kilo of 10 pakken indd.En ompraten helpt niet want als ze meer info hadden gewild over AS hadden ze zichzelf wel ingelezen van tevoren.

10 kilo pakken maar niet behouden maar 3,5 is wel heel triest. Weet die gast wel wat een sportschool is. Of is 1 van zn armen van het bier kegelen 3 kilo zwaarder geworden. Dat je deze post zend wil eiglijk al zeggen dat je weet dat die gast slecht bezig is. Wens zijn lever maar veel suc6 :eek: :eek:

heeft ie een lekkere vriendin? kun je dan gebruiken voor troost-coïtus ;)

• Topic Starter Topic Starter
nou, hij weet wat fitness is, doet het al 5 jaar, ik snap er namelijk ook niks van hoe dit zo gebeurd, ik doe het nog maar 1 jaartje en weet kwa voeding en kwa eigelijk alles zo als alles beter.....

Groet
Sjoerd

Inderdaad zoals je zegt behoorlijk dom

Terug
Naar boven