MuscleMeat

slijmbeursontsteking en peesontsteking

op zich is er hier al veel geschreven over slijmbeurs ontsteken. Kan alleen uit eigen ervaring spreken. Had het ook en vrij heftig, wilde niet echt genezegen, deels eigen schuld omdat ik te weinig trainingsrust nam. Fysio hielp niet. cortico's ook niet. Maar na 8 weken deca was ik verlost van een pijn die ik bijna een jaar had. Denk dat als je weer begint en zwaarder gaat trainen het er zeker niet beter op gaat worden.

Je kan eens goed deca kuurtje proberen, 500mg test e 400mg deca per week.
En train op het gemak tot je al een hele tijd er niets meer van gevoelt hebt. En natuurlijk op je techniek blijven letten.

Ik heb hier eens gelezen van een kerel die slijmbeursontsteking had in zijn schouder die ervan verlost was.

Beter laat je het eerst genezen alvorens weer te kuren.

Dit probleem lost zich niet op door keihard te knallen. Overigens ben je veelte vroeg gaan kuren deze problemen waren te verwachten.

jij kan enkel mij aanraden niet te kuren maar ik ben zeker dat hier ng mensen op het forum zijn die vroeg zijn beginne kuren en op gewicht kun je niet oordelen er zijn mensen van 80 kg op 1m73 maar die heel opgezwollen zijn van vet en vocht die dan wel zouden mogen kuren

Tuurlijk weet ik dat je op gewicht niet kan afgaan. Hoe je het doet is gewoon achterbaks door je leeftijd aan te passen en dan denk je dat we er niet achterkomen.

Ik ken iemand die aan z'n 17e begonnen was aan sustanon nu heeft hij overlaatst aan 19 een hartaanval gehad. En het is niet zo dat het zo'n beest van een kerel is geworden door zo vroeg te beginnen.

Ik hoop dat je toch je verstand kan gebruiken zodat we weer geen negatieve verhalen over hormonen moeten horen in het nieuws.

van tren wet ik het niet, maar deca onderdrukt de pijn heb zelf gemerkt

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk weet ik dat je op gewicht niet kan afgaan. Hoe je het doet is gewoon achterbaks door je leeftijd aan te passen en dan denk je dat we er niet achterkomen.

Ik ken iemand die aan z'n 17e begonnen was aan sustanon nu heeft hij overlaatst aan 19 een hartaanval gehad. En het is niet zo dat het zo'n beest van een kerel is geworden door zo vroeg te beginnen.

Ik hoop dat je toch je verstand kan gebruiken zodat we weer geen negatieve verhalen over hormonen moeten horen in het nieuws.
ik ga er heus niet dood van

Laatst bewerkt:
zowiezo er zitten er hier op dbb ng die op hun 18 zijn begonne en die slechte verhalen zijn door overmatig gebruik niet van 2 kuurtjes op een jaar dan ng met lichte doseringn van 2 kuurtjes op een jaar krijg je heus geen hartaanval ik weet trouwens dat ik vroeg begonne ben en dat het niet super gezond is maar ik ga er heus niet dood van

leestekens gast...leestekens :twitch:

je hoeft er nou niet aan de dood te gaan, maar wat over 20 jaar?

verantwood kuuren kerel!
succes

Het kan mij eigenlijk niet schelen hoor wanneer jij dood gaat, voor mijn part spuit je morgen in een ader en stik je in de olie.

Het is gewoon de negatieve reclame die ik wel kan missen.

blessure = rustig aan doen en laten helen, je hebt de boel waarsch. overbelast.

Het kan mij eigenlijk niet schelen hoor wanneer jij dood gaat, voor mijn part spuit je morgen in een ader en stik je in de olie.

Het is gewoon de negatieve reclame die ik wel kan missen.

hehehe... netwerkdocu

Terug
Naar boven