brentbreye
Cool Novice
- Waardering
- 1
ik heb slijmbeursontsteking hoe geneest die het best
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
okeej+ Ik denk toch dat je te jong bent om te kuren, je hebt net je leeftijd aangepast:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/neurobion-ampul-openen-211354-post3877797/#post3877797
Hierin zien we dat je geboorte jaar 1991 is en je nog maar 73kg weegt.
jij kan enkel mij aanraden niet te kuren maar ik ben zeker dat hier ng mensen op het forum zijn die vroeg zijn beginne kuren en op gewicht kun je niet oordelen er zijn mensen van 80 kg op 1m73 maar die heel opgezwollen zijn van vet en vocht die dan wel zouden mogen kuren
ik ga er heus niet dood vanTuurlijk weet ik dat je op gewicht niet kan afgaan. Hoe je het doet is gewoon achterbaks door je leeftijd aan te passen en dan denk je dat we er niet achterkomen.
Ik ken iemand die aan z'n 17e begonnen was aan sustanon nu heeft hij overlaatst aan 19 een hartaanval gehad. En het is niet zo dat het zo'n beest van een kerel is geworden door zo vroeg te beginnen.
Ik hoop dat je toch je verstand kan gebruiken zodat we weer geen negatieve verhalen over hormonen moeten horen in het nieuws.
zowiezo er zitten er hier op dbb ng die op hun 18 zijn begonne en die slechte verhalen zijn door overmatig gebruik niet van 2 kuurtjes op een jaar dan ng met lichte doseringn van 2 kuurtjes op een jaar krijg je heus geen hartaanval ik weet trouwens dat ik vroeg begonne ben en dat het niet super gezond is maar ik ga er heus niet dood van

Het kan mij eigenlijk niet schelen hoor wanneer jij dood gaat, voor mijn part spuit je morgen in een ader en stik je in de olie.
Het is gewoon de negatieve reclame die ik wel kan missen.