Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Steeds de injectieplek wisselen natuurlijk haha, aders genoeg ook. Zie je niets van hoor.
Ik zou het graag toepassen maar ik weet eigenlijk niet of de hgh dan wel goed "gebruikt" zal worden.
Ik heb geen zin om 2iu dagelijks te verspillen haha.
Zal misschien een fout zijn bij mn aanmelding, ben wel een paar jaartjes ouder
Ik kan altijd een logje aanmaken met wat foto's met de producten etc voor als het ongeloof er is
Uitgebreid loggen ga ik wel niet doen.
Zoek maar eens bij snieszel in zijn kuurlog, staat volgens mij in hoe hij het doet..
Hou anders eens logje bij..
Het is maar een doelstelling , ben op 12 maanden ondertussen ook al 30kg bijgekomen met slin only cycle's. vorig jaar januari woog ik ongeveer 54 kg.
Of je zit hier gewoon domweg te trollen.
Nee zeker spelen veel hier niet met hun gezondheid.. en dat je dat zegt blijkt al wel weer hoe je over deze sport denkt miep.Spelen met men gezondheid ? Doen we dat dan niet allemaal ?
Insuline is ongevaarlijk als je weet hoe het te gebruiken. Tjah dat jij in je eerste jaar 20kg bent aangekomen is netjes, ik had het in ieder geval niet gehaald zonder hulp middelen.
---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------
Topic ontspoort , ik maak een foto log aan volgende week en zal gewoon IV methode aanhouden.
Nee zeker spelen veel hier niet met hun gezondheid.. en dat je dat zegt blijkt al wel weer hoe je over deze sport denkt miep.
Spelen met men gezondheid ? Doen we dat dan niet allemaal ?
Insuline is ongevaarlijk als je weet hoe het te gebruiken. Tjah dat jij in je eerste jaar 20kg bent aangekomen is netjes, ik had het in ieder geval niet gehaald zonder hulp middelen.
---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------
Topic ontspoort , ik maak een foto log aan volgende week en zal gewoon IV methode aanhouden.