Fitness Seller

Slot

Zoek maar eens bij snieszel in zijn kuurlog, staat volgens mij in hoe hij het doet..

Hou anders eens logje bij..

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Scary shit man haha. Zou ook niet zo graag allemaal spuitplekken in m'n elleboog willen zien.

...

Laatst bewerkt:
Steeds de injectieplek wisselen natuurlijk haha, aders genoeg ook. Zie je niets van hoor.
Ik zou het graag toepassen maar ik weet eigenlijk niet of de hgh dan wel goed "gebruikt" zal worden.
Ik heb geen zin om 2iu dagelijks te verspillen haha.

Jij bent toch een jochie van 17? Wil je hier even met je postings rekening mee houden?

Je lijkt wel een fantast met je 12iu geno en 45iu slin..

...

Laatst bewerkt:
Zal misschien een fout zijn bij mn aanmelding, ben wel een paar jaartjes ouder ;)
Ik kan altijd een logje aanmaken met wat foto's met de producten etc voor als het ongeloof er is :p
Uitgebreid loggen ga ik wel niet doen.

Kan de foto's wel even terug halen die je vwd hebt? Die van 1 jaar geleden bedoel ik, die bedoel jij toch ook waar je 61kg bent?

...

Laatst bewerkt:
Zoek maar eens bij snieszel in zijn kuurlog, staat volgens mij in hoe hij het doet..

Hou anders eens logje bij..

Ben gestopt met die shit man, shit is bad mkey

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

Daar naast vind ik je een beetje ver gaan man, HGH in je aders zetten tijdens t trainen.
12iu genotropin zetten 45iu insuline.

Plaats alsjeblieft een foto en laat je 110kg op 8%bf zijn!

...

Laatst bewerkt:
Je wilt alles veel en veel te snel.. over 6 maand 105 kilo bij 12% hahaha, grapjas.

...

Laatst bewerkt:
Het is maar een doelstelling , ben op 12 maanden ondertussen ook al 30kg bijgekomen met slin only cycle's. vorig jaar januari woog ik ongeveer 54 kg.

Natural kwam ik het eerste jaar 20 kilo aan hahaha :)
Je speelt met je gezondheid kerel.. En hoe :) Of je zit hier gewoon domweg te trollen.
Maar ben wel benieuwd naar foto's, dus posten maar die shit ;)

....

Laatst bewerkt:
Spelen met men gezondheid ? Doen we dat dan niet allemaal ?
Insuline is ongevaarlijk als je weet hoe het te gebruiken. Tjah dat jij in je eerste jaar 20kg bent aangekomen is netjes, ik had het in ieder geval niet gehaald zonder hulp middelen.

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Topic ontspoort , ik maak een foto log aan volgende week en zal gewoon IV methode aanhouden.
Nee zeker spelen veel hier niet met hun gezondheid.. en dat je dat zegt blijkt al wel weer hoe je over deze sport denkt miep.

Spelen met men gezondheid ? Doen we dat dan niet allemaal ?
Insuline is ongevaarlijk als je weet hoe het te gebruiken. Tjah dat jij in je eerste jaar 20kg bent aangekomen is netjes, ik had het in ieder geval niet gehaald zonder hulp middelen.

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Topic ontspoort , ik maak een foto log aan volgende week en zal gewoon IV methode aanhouden.

Doe je deze keer wel een echte van jezelf?

Wat een mafkezen tegenwoordig...op 85kg al aan de HGH en insuline (laat staan de gestoorde doseringen). Vorig jaar januari nog 54kg en direct ''slin only'' cycles gedaan :roflol:
Pak je lekker wat Test en evt nog een ander middel dan groei je ook nog als een malle. Dit soort topics moeten eigenlijk direct verwijdert worden, gaat nergens over.

Terug
Naar boven