Fitness Seller

Smartfoons? welke

Sportie

Cool Novice
Waardering
1
Ik zou graag een smartfoon willen kopen, maar ik zit te twijfelen tussen de:Samsung i900 Omnia, SonyEricsson Xperia, HTC Touch Pro. Welke zullen julie me aanraden hartelijk dank voor uw antwoord.

Laatst bewerkt:
Ik ben de iphone aan het regelen, maar Tmobile is niet erg snel.. HTC touch pro, schijnt ook goed te zijn.

waarom wil je een smartfoon? voor welke functionaliteit?

iphone ftw!

En waarom? Of is het kakel-kakel?

Iphone is niet echt enkel "smartphone", elke dumbass mong**l loopt er zowat mee rond dusja...Ipv "geschikt voor alle leeftijden" kan je dat eerder "geschikt voor elk IQ" noemen.

Bij aankoop van een smartphone moet je jezelf eerst de vraag stellen "waarom heb ik dat nodig en wat wil ik ervan precies gaan gebruiken"

Ooit ook eens een smartphone gekocht (Nokia E51) en die lag na enkele maanden weer buiten omdat ik dat ding gewoon niet benutte waarvoor het bestemd was.

Moest ik nu weer eentje met multifunctie kopen dan zou het een Iphone worden, geen te strakke zakelijke shizzle maar wel vlot internet en beeld/geluid waar je wil.

ik heb hier een touch HD misschien is kijken voor die, vind het een heerlijk ding zou niet meer zonder willen

Welke vereisten heb je bij je nieuwe GSM? WiFi, camera etc.?

Ik zou nog heel even wachten als ik jou was. 2e kwartaal van dit jaar komt de Samsung Omnia HD uit, de sterk verbeterde versie van de Omnia:

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb een xperia.. Ik ben er niet over te spreken. Hij is erg traag. Ik vind hem wel gebruiksvriendelijker dan de HTC touch pro. Maar ik zou zoals Kearess al zei ook wachten op de nieuwe Onmia HD of kies voor een Blackberry, altijd goed :)

Maar zin om te wachten heb je ws niet :p

Ik heb een iPhone en vind het echt een rete handig ding. Niet voor niets dat iedereen er mee rond loopt, dat ding werkt teminste.

Waarvoor geen HTC Touch Diamond, Ben er zeer tevreden over, Juni dit jaar komt de nieuwe versie van Diamond en Touch Pro uit

ik zou voor de htc toutch pro gaan een erg fijn apparaat

Ik heb een xperia.. Ik ben er niet over te spreken. Hij is erg traag. Ik vind hem wel gebruiksvriendelijker dan de HTC touch pro. Maar ik zou zoals Kearess al zei ook wachten op de nieuwe Onmia HD of kies voor een Blackberry, altijd goed :)

Ik heb ook de Xperia en ik ben wel dik tevreden. Bij mij is ie ook verrekte vlot. Als je een smartphone niet gewend bent dan kan het soms een beetje traag overkomen, maar voor mij :thumbs:

Ik heb ook de Xperia en ik ben wel dik tevreden. Bij mij is ie ook verrekte vlot. Als je een smartphone niet gewend bent dan kan het soms een beetje traag overkomen, maar voor mij :thumbs:

Is jouw internet er dan niet schandalig traag op? En ik heb onwijs veel problemen met Media Player. Gelukkig zit er een instant music player op oid.

Ik wil weer een blackberry, i love it!

Misschien een keer een hard reset doen? ik heb hier een xperia en hij is sneller dan elke nokia die ik tegen kom.

Terug
Naar boven