AndroidHealthClinic

smartphone kopen?

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
heeej mensen ik wil een nieuwe telefoon maar dan deze x een smartphone welke raden jullie mij aan?

blackberrystorm
iphone
htc touch
samsung I900 omnia

groetjess

heb zelf de iphone 3G, daarvoor had ik de HTC Touch. De iphone bevalt me veel beter. Veel makkelijker in gebruik. Blackberry schijnt ook wel chill te zijn.

een vriend van me heeft omnia, vind dr eigg niet veel aan dan zou ik eerder voor een van de andere gaan

Sony ericsson xperia X1 vind ik de beste en de mooiste smartphone:D

Sony ericsson xperia X1 vind ik de beste en de mooiste smartphone:D

Is het ook:cool:

Heb zelf de Xperia en vind die toch wel het fijnste.
Kameraad van me heeft de htc touch pro en die is een goede 2de keus.

Omnia gister erg veel mee gespeeld. Enigste pluspunt is de camera maar daarnaast is het echt een mindere. Pennetje is ook niet ingebouwd. Dus die hangt ernaast en lijkt op een make-up mascara ofzo:p

De omnia vind ik beetje een b*ch telefoon:o. Tot nu toe heb ik alleen maar meisjes ermee gezien???

Ik zou voor de Xperia X1 gaan.

Als de omnia je wat lijkt zou ik ook zeker ns kijken naar de Samsung Innov8 (i8510) .. soortgelijk toestel maar draait op Symbian (nokia software) ipv Windows mobile (omnia)

htc touch hd :D zo relax da grote scherm

htc zou ik nemen, heb zelf htc touch cruise en ben aan het denken om nu htc touch diamond pro aan te schaffen

• Topic Starter Topic Starter
is de Xperia X1 niet het mobieltje dat james bond in de film heeft?

nee dat is een Sony Ericsson C902 Cyber-shot

ik had net bij t-mobile een iphone in mn handen maar alles was engels kan je die mischien ook instellen in het nederlands?

Mijn vader en broer hebben ook de Iphone, het mooie met die telefoon is is dat je allemaal App's enzo kan downloaden, en hij ligt makkelijk in de hand!
Als ik jou was zou ik die nemen

kheb zonet een iphone gehaalt maar ben al een half uur aan het zoeken waar ik de simkaart in kan doen?????? er is ook helemaal geen duidelijke handleiding bij wat een k*tzooi

Terug
Naar boven