AndroidHealthClinic

Smoothies

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Weet iemand nog lekkere smoothies voor van de zomer waar veel eiwitten inzitten en niet al te veel vet en koolhydraten?

Plaats ze dan hier, zodat iedereen er gebruik van kan maken! :cool:

P.S. het topic zal vast al eens voorbij zijn gekomen maar kon hem op de eerste paar pagina's niet vinden dus, bij deze.

een smoothie is een koolhydraaten bom :P

ons moeder heeft zon boek ik zou van de week even erin kijken voor je

aan welke vruchten zat je te denke? eventuweel ijs ? of joghurt erdoor?

• Topic Starter Topic Starter
een smoothie is een koolhydraaten bom :P

ons moeder heeft zon boek ik zou van de week even erin kijken voor je

aan welke vruchten zat je te denke? eventuweel ijs ? of joghurt erdoor?

Tjah, weet ik, maar zo gezond mogelijk.

Wou eigenlijk wat met fruit enzo, en dan het ijs vervangen door magere yoghurt, of een smoothie met magere melk, heb je nog ideeën?

Hartelijk dank iig alvast! ;)

je kan zelf alvast wat proberen gooi bv aardbeie met appel en joghurt ofsoo als zuur is wat suiker etc maar ik kijk van de week zoals beloofd in het boekje;)

Ik heb ook een boekje weet zo gauw de naam niet, en als het niet dezelfde is als gotime heeft zal ik daar ook wel een paar van posten. Staan volgens mij wel alleen smoothies in met fruit en melk enzo dus eiwitten zullen er niet veel in zitten.

500gram kwark, flinke scheut magere melk, handje vol aardbeien beetje pulsen met de blender en klaar is kees.

• Topic Starter Topic Starter
500gram kwark, flinke scheut magere melk, handje vol aardbeien beetje pulsen met de blender en klaar is kees.

Hm, zat zelf ook al aan kwark te denken, maar dan moet ik wel zorgen dat ik die zure kwark smaak kwijt raak, want als ik het zo eet kan ik het niet wegkrijgen.

Ik denk dat ik zoiets maak ja, kwark met magere melk en wat fruit.

ik doe meestal een schepje whey erdoor om de kwark smaak te verlichten :)

melk
whey
ijsblokjes

=lekkah

banaan, halve appel, kwark, honing+beetje suiker, een rauw ei in z'n geheel (bout op de salmonella), soja melk = identiek een bananen milkshake van mcdonalds

In blender:
1 schep vanille of choc whey
50 ml (amandel of soya) melk
1 kiwi (of banaan)
1 thl. kaneel
evt. 1 thl. (99%) cacaopoeder
8 blokjes bevroren spinazie (zonder creme).
Begin eerst met 4 blokjes en telkens een blokje toevoegen

Verrassend lekker!

dextrose, kwark, beetje melk, creatine of whey poeder, &/of vruchten/fruit/rauwe groente.. gaat er bij mij altijd goed in !!

Ik heb mij ook al afgevraagd voor recepten en heb eens een boekje gekocht. Nu is niet alles goed wat erin staat en weet ik zelf nooit wat goed is en wat niet.

Daarom dacht ik er eens aan om een site te maken voor recepten en opmerkingen.

Iemand een idee of dit nutteloos werk zou zijn?

bedankt voor de recepten !

Terug
Naar boven