MuscleMeat

S'nachts wakker worden

zerodian

Novice
Waardering
0
Hey,
ik doe sinds een jaartje ongeveer fitness en sinds januari ben ik 2 tot 3 keer per week aan het trainen. Ik train dan ongeveer 2 uur per keer.

Ik merk dat sinds ik vaker per week train ik steeds meer gewicht kan pakken en daaruit concludeer ik dan ook dat ik sterker wordt. Soms heb ik ook het gevoel dat ik steeds meer begin te eten enzo wat ook een bijverschijnsel kan zijn.

Maar ik heb sinds 2-3 weken ook last van wakker worden in mn slaap. Voorheen had ik daar nooit last van, ik sliep overal doorheen, maar nu wordt ik rond 1 uur snachts wakker en val dan wel weer in slaap. Maar dit gebeurt iets van 4 keer per nacht tot ongeveer 5 uur. Als ik dan wakker lig heb ik ook het gevoel dat ik zo mn bed uit kan maarja dat doe je niet als je pas om half 9 naar school toe moet...

Weet iemand misschien of mijn wakker worden iets te maken heeft met het fitnessen? Of zit ik nu in een totaal verkeerde richting? Dit is het enige wat ik me kan bedenken omdat er verder niets speciaals of bijzonders met me aan de hand is:P

ALvast bedankt

Dat kan toch 10.000 redenen hebben dat je niet meer zo vast slaapt vriend ;)

Maare goed bezig, gewoon door blijven knallen en ga is nadenken waar het allemaal aan kan liggen!

Had ik een tijdje trug ook. Nu ik er om 6 uur uit ga heb ik daar geen last meer van

Misschien train je niet hard genoeg? Als je wat harder traint ben je zo moe dat je de hele nacht doorslaapt;)

heb ik ook wel es, alleen dat komt dan omdat ik zo'n zin heb in eten

Het is een heel natuurlijk proces, in je slaap heb je momenten dat je heel diep slaapt en momenten dat je heel oppervlakkig slaapt. Er zijn genoeg mensen die wakker worden 's nachts en de volgende ochtend er niets meer vanaf weten. Irritant is het wel, maar als je er geen problemen mee ondervind is er niets aan de hand, Je zou eens wat melatonine kunnen kopen bij de drogist, kost geen drol en je slaapt er goed van

kheb vaak dat ik midden in de nacht moet zeiken (of zelfs schijten:rolleyes:), en niet te zuinig.

Welcome to my world. Vooral leuk als je opmerkingen krijgt over hoe slecht je er wel niet uitziet terwijl je er geen reet aan kan doen.

medfr07133.jpg

1 keer is wss afdoende voor 8 u slaap.
Bij hoofdpijn, herhalen met rubberen equivalent.

Dat kan toch 10.000 redenen hebben dat je niet meer zo vast slaapt vriend ;)

Maare goed bezig, gewoon door blijven knallen en ga is nadenken waar het allemaal aan kan liggen!

Beter niet, krijgt hij slapeloze nachten van :cool:
Maar dan weet hij iig wel de oorzaak!

heb het al heel mn leven:) soms gaat het een paar maanden weg, en dan komt het weer terug, ben het nu zo gewend dat het mij zelfs niet meer stoort

Terug
Naar boven