MuscleMeat

Snap er niets meer van

Toetert

Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
97kg
Goedemorgen iedereen,

Vandaag exact een maand geleden ben ik begonnen om af te vallen en mijn reis te beginnen naar een sixpack. Ik ben 23 jaar, 1.85m. Ik had een VP van 27,6% en ik woog 97.6kg.

Ik ga 3x per week naar de sportschool (maandag,woensdag en vrijdag splitschema). Ook doe ik thuis een kwartier buikspier training op dinsdag, donderdag en zondag.

Op trainingsdagen eet ik:

06:00
250gr magere kwark

09:00
broodje pindakaas (15gr)

10:00
voor het trainen:
whey shake
na het trainen:
40gr dextrose + water

12:00
uur na het trainen:
100 gr pasta
2 eieren
150gr kipfilet
130gr tagliatellisaus
2 plakken cheddar cheese van de lidle (low-fat)

14:40-15:00
30gr cashew noten

17:00
broodje kipfilet (50gr)
broodje ei 2 stuks

20:00
30 gr cashew-noten

22:00
250gr magere kwark

Komt neer op: 2310 kcal - e: 201 k: 173 v: 89
Niet trainingsdagen zit ik op: 2296 kcal - e: 212 k: 178 v: 82

Van het weekend woog ik 95.2kg (ik blij!), ging ik maandag wegen woog ik 96.4kg en vandaag 97.2kg.. Ik snap er helemaal niets meer van..

Ik moet wel zeggen dat ik al wel merk dat ik qua spieren al wat aan het groeien ben, kan het zo zijn dat mijn spieren zwaarder aan het wegen zijn dan het vet wat ik aan het verliezen ben waardoor het lijkt dat ik bijna niets afval? Of gaat dat niet zo snel?

Alvast bedankt!

~Toetert

Weeg je jezelf om het zelfde uur?

Weeg je ook je vetten die je in de pan doet? Zou s'ochtends trouwens shake drinken ipv trage eiwitten. :/

Misschien kom je in spiermassa aan. Spieren wegen zwaarder dan hompen vet.

• Topic Starter Topic Starter
Weeg je jezelf om het zelfde uur?

Weeg je ook je vetten die je in de pan doet? Zou s'ochtends trouwens shake drinken ipv trage eiwitten. :/

Ja als ik uit bed kom, eerst naar de wc en daarna wegen. Altijd.

Ik weeg niet de vetten die ik in de pan doe, maar volgens mijn onderhoudsschema moet ik op 24XX kcal zitten. Daarom heb ik gekozen om er iets onder te zitten zodat ik speling heb met bijv. het boter/olie of een keer een glas taksi (25 kcal) .

Ja als ik uit bed kom, eerst naar de wc en daarna wegen. Altijd.

Ik weeg niet de vetten die ik in de pan doe, maar volgens mijn onderhoudsschema moet ik op 24XX kcal zitten. Daarom heb ik gekozen om er iets onder te zitten zodat ik speling heb met bijv. het boter/olie of een keer een glas taksi (25 kcal) .
2400 kcal op dat gewicht is iet ongewoon. Rustig zo verder doen. Misschien heeft je lichaam gewoon wat meer vastgehouden die nacht. Idonno, je kan een dagje cardio bij toevoegen in de week. :)

Ik zou eerst eens beginnen met fatsoenlijk ontbijten.. een volwaardige maaltijd met protein, carbs en fat.

Terug
Naar boven