AndroidHealthClinic

snap het niet

jeffry

Novice
Waardering
0
op jullie pagina '' anabolen info en schema's staat bij de bread en butter beginner staat ; week 1-10 250 mg testo enthate
zijn dit hoeveelheden voor de hele 10 weken dus totaal 10 ml (wat mij wel lijkt voor beginner ) of 250 mg per week wat mij veel lijkt

want bij bread en butter 2 staat 500 mg test enthate in week 1 dwz 20 ml in een week

of ben ik nou gek
thanks voor uitleg

250mg is 1ml.

Dus 10ml (2500mg) voor 10 weken. ;)

1 ml test enanthate is 250mg dus 500mg is dus 2 ml

topicstarter ben je van plan om te gaan kuren,want dat zou ik toch niet doen ,als je dit nog niet weet?

ja hij wou 2500mg per week zetten:D :D

op jullie pagina '' anabolen info en schema's staat bij de bread en butter beginner staat ; week 1-10 250 mg testo enthate
zijn dit hoeveelheden voor de hele 10 weken dus totaal 10 ml (wat mij wel lijkt voor beginner ) of 250 mg per week wat mij veel lijkt

want bij bread en butter 2 staat 500 mg test enthate in week 1 dwz 20 ml in een week

of ben ik nou gek
thanks voor uitleg

Je beste even verdiepen in de materie bro alvorens nog maar te DENKEN;)

• Topic Starter Topic Starter
jullie zijn wel grappig allemaal anyway sorry mijn fout staat idd op flesje 250mg/ml 10ml dus 250mg per ml inhoud 10ml maar voor iemand die het flesje fout las heb ik het toch goed uitgelegd!heb kuurtje gekregen kun je reactie geven of ik iets mis of iets anders moet doen wk1 1ml deca 1ml sus
wk2 2ml deca 1ml testo
wk3 2ml deca 2ml testo
wk4 2ml deca 2ml testo 1ml trembo
wk5 1ml deca 1ml testo 1ml trembo
wk6 zie wk5
wk7 1ml deca 2ml winstrol
wk8 2ml winstrol
wk9 1ml winstrol
nakuuren met glenbuterol
kan iemand me ook zeggen wat het verschil is tussen testo enanthate en cypionate en waar masteron voor dient of waar ik dat kan vinden thnx

jullie zijn wel grappig allemaal anyway sorry mijn fout staat idd op flesje 250mg/ml 10ml dus 250mg per ml inhoud 10ml maar voor iemand die het flesje fout las heb ik het toch goed uitgelegd!heb kuurtje gekregen kun je reactie geven of ik iets mis of iets anders moet doen wk1 1ml deca 1ml sus
wk2 2ml deca 1ml testo
wk3 2ml deca 2ml testo
wk6 zie wk5
wk8 2ml winstrol
wk9 1ml winstrol
nakuuren met glenbuterol
kan iemand me ook zeggen wat het verschil is tussen testo enanthate en cypionate en waar masteron voor dient of waar ik dat kan vinden thnx

:treuren: :sad: :headbang: :suicide:

-rodge

van welke amateur heb je dat schema gekregen???:rolleyes:
op en afbouw is not done
t'is clenbuterol
t'is trenbolone

en waarom pak je dan geen schema uit dat schema-topic hier op dit forum, daar staat het juist voor...

• Topic Starter Topic Starter
was ik al bang voor thnx

Doe zoals ik voor je eerste kuurtje:

WK 1-10: 250-500 mg/T-enan

je kan er misschien nog 200mg deca per week bijdoen.

WK 1-10: 200mg/deca

+ nakuur met nolvadex en misschien wat HCG tijden de kuur voor je ballen. Wat niet altijd nodig is uiteraard. Maar zeker nakuur.

wk2 2ml deca 1ml testo
wk3 2ml deca 2ml testo
wk6 zie wk5
wk8 2ml winstrol
wk9 1ml winstrol
nakuuren met glenbuterol
:sukkeltje:

This cycle is a :finger:

Doe zoals ik voor je eerste kuurtje:

WK 1-10: 250-500 mg/T-enan

je kan er misschien nog 200mg deca per week bijdoen.

WK 1-10: 200mg/deca

+ nakuur met nolvadex en misschien wat HCG tijden de kuur voor je ballen. Wat niet altijd nodig is uiteraard. Maar zeker nakuur.

Deca 1week korter ;)

Terug
Naar boven