XXL Nutrition

Snelheidsduivel plakt kenteken af met bekeuring

Absolutely

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
97kg
Vetpercentage
17%
Hahahahah !!! Dit is cool !!!

AMSTERDAM - Een 31-jarige motorrijder uit Amsterdam heeft een wel heel baldadige manier uitgekozen om zijn afkeer van politie en justitie duidelijk te maken. Agenten zagen de motorrijder zondagavond met flinke snelheid over de A6 rijden in de richting van Amsterdam. Ze zagen dat het kenteken was afgeplakt en besloten hem te volgen.

Op de ringweg rond de hoofdstad klokten de agenten een snelheid van bijna 200 kilometer per uur. Toen de man voor zijn huis in het centrum van Amsterdam van zijn motor afstapte, werd hij gearresteerd. Tot verbijstering van de agenten zagen ze dat de snelheidsduivel zijn kenteken had afgeplakt met een oude bekeuring. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://red.as-eu.falkag.net/dat/bgf...,5194,5182,5029,24543,0&iid=205032&bid=671817

Afgescheurd

"Het was een afschrift van het Centraal Justitieel Incasso", zei een politiewoordvoerder dinsdag. Het is de politie niet bekend of de bekeuring ook een snelheidsovertreding betrof. De acceptgiro was er afgescheurd.

De politie heeft het rijbewijs én de rode motor van de man in beslag genomen. Binnenkort moet hij zich voor de rechter verantwoorden voor te hard rijden en het bedekken van zijn kentekenplaat.

Jammer dat ie is gepakt :(

Ik dacht, kom ik doe eens origineel. :(

Ooit weleens van the Ghostrider gehoord?? :D

Hehehe, dom maar cool.

Hij had ze moeten losrijden, zo had ik het gedaan. Wel een strakke actie.

Beetje kinderachtig vind ik :dunno: en bovendien gevaarlijk..

die dvd had ik ook man.. helemaal leip die gast!

Lachen als je daarmee geflitst word, een bekeuring over je kenteken :roflol:

wel gaaf om met 300 tussen auto's en vangrail te scheuren op je motor!:D

Dat kan ook maar 1 x fout gaan...

Er zijn geruchten dat het al fout is gegaan en dat het al de 2e coureur is ;) . Maar die gozer heeft wel een flink team achter de hand, de hele route wordt van te voren gecontroleerd etc...

Loud pipes save lifes :) .

Vet om die snelheden te zien, hoe dat eruitziet enzo, maar zou dat zelf zeker niet durven met 300 langs al die autos... goddamn man

Terug
Naar boven