XXL Nutrition

Snelkokend rijst?

Santi17

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Ik heb gehoord dat snelkokend rijst slecht is voor de bulk al hoewel ik de reden niet weet,

ik heb het over Snelkokend Zilvervliesrijst.

Fijn dat je dit met ons deelt.

ja superslecht. je gaat er aan dood.

ook al is de TS een tikkeltje onduidelijk in zijn vraag, vraag ik me ook wel af of er een (groot) verschil tussen zit.

ook al is de TS een tikkeltje onduidelijk in zijn vraag, vraag ik me ook wel af of er een (groot) verschil tussen zit.

Waartussen? Witte en zilvervliesrijst? Zilvervliesrijst heeft een vliesje, en daardoor iets meer vezel en micro's.

Snelkokend of niet? De snelkokende is iets eerder klaar..

Denk je nou serieus dat het type rijst dat je eet in de bulk ook maar enige invloed heeft op je progressie? Verlies je toch niet zo in details.

Snelkokend is al voorgekookt waardoor sommige denken dat er daardoor waardevolle voedingsstoffen verloren zijn gegaan. Ik zelf denk dat dat wel meevalt.

Waartussen? Witte en zilvervliesrijst? Zilvervliesrijst heeft een vliesje, en daardoor iets meer vezel en micro's.

Snelkokend of niet? De snelkokende is iets eerder klaar..

Denk je nou serieus dat het type rijst dat je eet in de bulk ook maar enige invloed heeft op je progressie? Verlies je toch niet zo in details.
bedoelde snelkokend of niet, wilde het meer weten uit interesse, niet echt uit groei-opzicht.

Terug
Naar boven