AndroidHealthClinic

Snelle KH

PompeR

Ripped Bodybuilder
Waardering
258
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
17%
Deze vraag is waarschijnlijk al langsgekomen,
maar kon ff geen topic vinden erover.

Na de krachttraining neem ik altijd gelijk snelle eiwitten dmv een whey shake. Nu ga ik daarna ga vervolgens aan de cario. Wanneer ik hiermee klaar ben, ben ik van plan wat snelle koolhydraten te nemen.

Of is het verstandiger om de snelle KH direct na de krachttraining te nemen?

Als je in de cut zit zou ik die snelle carbs maar weglaten. In de bulk lijkt het me prima. Ben zelf helemaal geen fan van snelle carbs (m.u.v af en toe een stuk fruit bij het ontbijt)

Ook in de cut zou ik persoonlijk snelle kh's direct na mijn krachttraining nemen. In de cut wil je je spieren optimaal voeden en prikkelen om afbraak de minimaliseren toch? Met snelle kh's na je training krijgt je eiwitsynthese een boost, lijkt mij iets gunstigs in de cut.

Zolang je totale koolhydraat inname (en kcal) inname lager ligt dan je verbruik val je af, ongeacht of die kcals uit suikers of bvb eiwitten komen.

Neem die whey shake trouwens deels vóór je training, want whey word pas na een uur opgenomen, en piekt na twee uur. Als je zowel voor als na je training whey neemt hou je constant een hogere eiwit toevoer naar je spieren op gang.

• Topic Starter Topic Starter
Ook in de cut zou ik persoonlijk snelle kh's direct na mijn krachttraining nemen. In de cut wil je je spieren optimaal voeden en prikkelen om afbraak de minimaliseren toch? Met snelle kh's na je training krijgt je eiwitsynthese een boost, lijkt mij iets gunstigs in de cut.

Zolang je totale koolhydraat inname (en kcal) inname lager ligt dan je verbruik val je af, ongeacht of die kcals uit suikers of bvb eiwitten komen.

Neem die whey shake trouwens deels vóór je training, want whey word pas na een uur opgenomen, en piekt na twee uur. Als je zowel voor als na je training whey neemt hou je constant een hogere eiwit toevoer naar je spieren op gang.

Thnx voor de tips!

Ik las laatst in de M&F :yarly: dat je beter pas na de cardio de snelle Kh's moet nemen. Wat als je dit voor de cardio zou nemen dan gebruikt je lichaam die suikers weer voor energie i.p.v. het vet aan te spreken..???
Weet niet of t denderend veel scheelt maargoed..

in de bulk wil je dat wel, in de cut niet, is mijn reactie als n00b zijnde??

whey voor je training, eventueel eaa/bcaas tijdens/na je krachttraining en na de cardio je whey/snelle kh. zo doe ik het in ieder geval, ook in de cut. tijdens de bulk neem ik ook tijdens krachttraining wat snelle kh.

Terug
Naar boven