Fitness Seller

Snelle PH site

Ano_88_7

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
207
Vriend van me wil wat M-drol bestellen, maar hij woont nog thuis, net zoals ik. (ja, echt een vriend, ik gebruik geen PH's) Echter, hij kan dit niet maken omdat hij zelf veel weg is en zijn ouders dit pakket dan waarschijnlijk in handen zullen krijgen en dan is hij geflikt.

Zijn ouders zijn deze grote vakantie echter een week op vakantie, dus hij heeft een tijdsspanne van een week om een pakketje toegestuurd te krijgen.

Nu is dus mijn vraag, is er een site in de UK waar je er redelijkerwijze van kan uit gaan dat je gerief binnen de week aankomt?

besteld 3 dagen voor ze vertrekken :D

Hoelang duurt zo'n verzending gemiddeld en van welke site?

Verschilt enorm, ik heb alles altijd binnen paar dagen binnen maar voor first time customers is dat vaak anders. Veel Britse bedrijven zullen eerst een creditcard check uitvoeren voordat ze overgaan tot verzenden.

Body-active online levert vrij snel en verkoopt m-drol.

Mocht je er echt niet uitkomen stuur me dan ff een pm.

Mail ze even met de vraag of er iets te regelen valt qua verzending. Als je betaald hebt willen ze best het pakketje tot een bepaalde datum vasthouden denk ik. Als het pakketje status dispatched krijgt op de dag dat ze vetrekken moet je goed zitten.

Maar laatst hoorde ik dat je in NL ook gewoon een pakketje naar het postkantoor kan sturen. Dan zie je via track en trace wanneer het daar is en haal je het op. Weet niet zeker maar volgens mij gaat er dan niet eens een reminder naar je huis dat er een pakketje is. Ouders zien dan niets.

Deze site is feitelijk gerund door maar een paar mensen, daar is het makkelijk afspreken en mijn ervaring is dat ze daar heel goed communiceren per mail.
http://www.powermyself.com/

Van de 3x dat ik besteld heb was het steeds besteld donderdag avond en de volgende week vrijdag in huis, maar dat is dus NL en niet BE.
Bestelling gaat via de royal mail en in Nederland vervolgens via TNT, jullie hebben vast ook nationale post. Het gaat dus niet via vervoerder als UPS of DPD. Verpakking was vrij annoniem maar er staat wel powermyself duidelijk op. Duidelijk bodybuilding post.

Laatst bewerkt:
als dit een goede vriend is van jou.
kan jij tog dit pakketje ontvangen;)

extremesupplements.co.uk +/- 5 dagen binnen. MIJN ervaring, ik garandeer niks!

• Topic Starter Topic Starter
als dit een goede vriend is van jou.
kan jij tog dit pakketje ontvangen;)

Haha, schaakmat!

UK bestellingen normaal gesproken 3-10 dagen bij mij.

Vriend van me wil wat M-drol bestellen, maar hij woont nog thuis, net zoals ik. (ja, echt een vriend, ik gebruik geen PH's) Echter, hij kan dit niet maken omdat hij zelf veel weg is en zijn ouders dit pakket dan waarschijnlijk in handen zullen krijgen en dan is hij geflikt.

Zijn ouders zijn deze grote vakantie echter een week op vakantie, dus hij heeft een tijdsspanne van een week om een pakketje toegestuurd te krijgen.

Nu is dus mijn vraag, is er een site in de UK waar je er redelijkerwijze van kan uit gaan dat je gerief binnen de week aankomt?

Lezen jongens ;) Mijn ouders zouden er ook niet blij mee zijn als ze zien dat ik PH's aan het verdelen ben.

Alvast bedankt voor de reacties gozers!

Er staat niks op de verpakking dat kan lijden tot een PH

precies!en als t goed is staat gewoon je voornaam erbij op pakketje..tenminste ik woon ook nog thuis en ze hebbe t nog nooit opengemaakt als mijn naam erop staat.

Hahah mooi verhaal. heb vorig jaar ook snel bij extreme supplements besteld in de week dat pa en moe op vakantie waren. Tegenwoordig bestel ik gewoon bij predator nutrition, in 3 dagen in huis. Zolang me ouders het pakketje maar dicht laten tot ik thuis ben is er niks aan het handje whehe.

Het pakket is toch aangetekend jongens? Daar moet je toch voor tekenen? Mijn pakketjes worden iig altijd aangetekend verzonden...

Het pakket is toch aangetekend jongens? Daar moet je toch voor tekenen? Mijn pakketjes worden iig altijd aangetekend verzonden...

Toen me pakketje van predator kwam werd ik gebeld door de koerier: Ja ik sta voor u deur mwa ik was er niet, ik zeg geef maar aan de buurvrouw. No problem. Niet aangetekend das niet te betalen als je er een pot whey bij doet:p

Oké, ik moet altijd tekenen voor de post:(

@StrakkeFreddy: als het jou vriend is, waarom laat hij het dan niet naar jou opsturen ???

Terug
Naar boven