MuscleMeat

Snelle Stofwisseling

D entertainer

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
82kg
Ik ben 1.92 en weeg 85 kilo en kom niks in vet aan..
Mijn vetpercentage ligt nu op 7%(heb gehoord dat je bij een percentage van 10 tot 15% het lekkerste groeit)
Ook moet ik me helemaal gek eten om aan te komen(5000 kcal)
Weet iemand of/ en hoe je je stofwisseling omlaag kan krijgen met voeding of supplementen? alvast bedankt

Lezen lezen lezen lezen....

stofwisseling wil je niet omlaag brengen want dan moet je heel weinig gaan eten. Om te groeien zul je nog meer moeten eten en het hoeft niet allemaal schoon voedsel te zijn. Neem gerust wat junkfood:).

ik meet 2m06 en weeg 90kg, dus zit met hetzelfde probleem vriend, ik denk dat het bij mij nog sneller gaat...jij krijgt tenminste 5000kcal naar binnen!!!

Omega 3 en andere olies (lijnzaadolie) vermijden, ook fruit als sinaasappels en zo, want daar moet je enkel maar meer van naar het toilet. Mss geroosterd brood ofzo, denk dat dit de stoelgang wat afremt...

Gewoon veel pindakaas vrete, en bruine boterhammen, desnoods mety wat boter als je tog zo moeilijk aankomt.. en koop whey gainer. daar kom je wel goed v aan.

en vooral nie thete kruiden eten, dat verhoogt namelijk de verbranding van het vet. en je stofwisseling gaat daarom dus omhoog..

succes!!!

{W}esley. zei:
Gewoon veel pindakaas vrete, en bruine boterhammen, desnoods mety wat boter als je tog zo moeilijk aankomt.. en koop whey gainer. daar kom je wel goed v aan.

en vooral nie thete kruiden eten, dat verhoogt namelijk de verbranding van het vet. en je stofwisseling gaat daarom dus omhoog..

succes!!!
ABN???

Corleoné zei:
Omega 3 en andere olies (lijnzaadolie) vermijden, ook fruit als sinaasappels en zo, want daar moet je enkel maar meer van naar het toilet. Mss geroosterd brood ofzo, denk dat dit de stoelgang wat afremt...
wat wil je dan stront gaan ophopen;)

Ik zeg ; pinda's eten!

Neem naast je normale voeding eens elkde dag 100 gram ongezoute chaswe noten.
Wedden dat je binnen een maand zwembandjes hebt!

:D

king ralf zei:
wat wil je dan stront gaan ophopen;)

Als je een snelle stofwisseling hebt, kan je natuurlijk altijd een paar dagen wachten vooraleer je een bezoekje aan het toilet brengt. Het andere voedsel blijft dan langer in je darmen zitten en word meer opgenomen -> je word dikker. Omega3 en andere olies zorgen er alleen maar voor dat je stront slapper wordt en dat je meer naar het toilet moet gaan. Kan je dan ook geen 2 dagen inouden. ;)

Corleoné zei:
Als je een snelle stofwisseling hebt, kan je natuurlijk altijd een paar dagen wachten vooraleer je een bezoekje aan het toilet brengt. Het andere voedsel blijft dan langer in je darmen zitten en word meer opgenomen -> je word dikker. Omega3 en andere olies zorgen er alleen maar voor dat je stront slapper wordt en dat je meer naar het toilet moet gaan. Kan je dan ook geen 2 dagen inouden. ;)

Waar slaat dit op man. Doe niet zo idioot, oelewapper.
In de trent van domme antwoorden.
Gebruik Norit. potje per dag. Kak je de komende tien jaar niet meer en heb je zo die 15 % te pakken.
In de trent van een goed antwoord.
Ik denk dat cyclen van de calorieen wel ok is. Als je lichaam elke dag zoveel verwerkt, dan gaat je lichaam eraan wennen en komt t ook nie meer aan. Cker niet met zo een snelle stofwisseling. Dus doe bijvoorbeeld op trainingsdagen hoge calorieen en op rustdagen wat minder.

Corleoné zei:

Sterk, zéér sterk !

ik kom ook vrij moeilijk aan.. mag ik gerust serieus junkfood eten (pizza's, frieten, snoep, chips, ... ?) anders kom ik onmogelijk aan genoeg kcal...
of is dit niet goed?

BoTo zei:
ik kom ook vrij moeilijk aan.. mag ik gerust serieus junkfood eten (pizza's, frieten, snoep, chips, ... ?) anders kom ik onmogelijk aan genoeg kcal...
of is dit niet goed?

Je moet gewoon zoiezo genoeg cal uit gewoon voedsel halen. Dus tot 4000, als je dan nog niet aankomt dan zal je "moeten" junken.
Maar lees bovenstaand antwoord maar.
Calorieen cyclen, denk dat dat het beste is.
Misschien hebben de mensen die er echt veel verstand van hebben nog iets?

je kan het ook als een voordeel zien een snelle stofwisseling. Neem gerust een weightgainer erbij en af en toe junken zou dan ook kunnen.

Terug
Naar boven