AndroidHealthClinic

snelle vraag

saru

Novice
Waardering
0
K wil graag in januari mijn eerste kuurtje beginnen...
omdat k zomin mogelijk vocht wil bijkomen en mijn gains wat langer wil behouden heb k voor stanozolol gekozen. Hierbij denk ik dat k deze cycle ga volgen

dag 1 : 1 ampul injecteren
dag 5 : 1 ampul injecteren
dag 9 : 1 ampul injecteren
dag 12: 1 ampul injecteren
dag 15: 1 ampul injecteren
dag 18: 1 ampul injecteren
dag 21: 1 ampul injecteren
dag 24: 1 ampul injecteren
dag 27: 1 ampul injecteren
dag 30: 1 ampul injecteren
dag 33: 1 ampul injecteren
dag 37: 1 ampul injecteren
dag 41: 1 ampul injecteren

Is dit genoeg en moet ik hierbij nakuren(omdat dit tog vrij licht is)?

hallo
ik zou ten eerste niet voor een winstrol only kuurtje gaan omdat ik persoonlijk vind dat het het geld niet waard is maargoed dat even terzijde.
ten tweede hou de toename constant dus bv e.o.d 1 ampul maar aangezien we niet in ampullen praten vermeld even het aantal mg maar 50mg/1ml per e.o.d is voldoende.
nou succes met je kuur
nakuur vind ik persoonlijk hierbij niet nodig

Verwacht geen antwoord op je vraag, daarvoor is de info die je geeft te summier.
Post eerst effe het doel van de kuur (meer hardheid en een beetje massa gezien de product keuze denk ik?), en post effe de concentratie van je ampullen.

En een nakuur is standaard, want ook stromba onderdrukt je test aanmaak (okay, de onderdrukking is relatief mild, maar toch).

• Topic Starter Topic Starter
50mg/ml jah...

k wou eigenlijk 200mg deca per week erbij pakken maar omdat heel veel van de deca's in omloop namaak zijn leek t me toch beter om winny only te pakken.
K heb ook gelezen om de winny te stacken met Sustanon maar dit brengt weer veel meer injecties met zich mee, omdat de een water is en de ander olie en natuurlijk sustanon brengt natuurlijk weer veel vocht met zich mee... Dat is dus wat k nie wil. Wat kan k dan beter erbij pakken? K wil t wel aan de milde kant houden?

meer hardheid en een beetje massa is perfect

Zo te horen ken je beter meer gaan eten en harder trainen want volgens mij weet je nog helemaal niet waar je over praat.
En ik denk dat er net zo veel nep deca,s zijn als stromba dus dat maakt ook niet veel uit.
Wat zijn je stats eigenlijk????????

1,84
94kg
16%bf

saru zei:
En wat wil je dan bereiken met je kuur, hoeveel gewicht er bij of vet% zakken????????
Denk dat je met je stromba misschien een kilo of 3 aankomt , als je het om de dag zet en dat je sterker wordt.
Weet niet of dit de bedoeling is.

is dat dan niet zo 2-3 kilo?

Terug
Naar boven