XXL Nutrition

sneller vatbaar?

The Moose

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben het door aan het spitten maar kan het niet echt vinden, maar is het zo dat als iemand gyno heeft overgehouden van de puberteit, deze dan ook sneller vatbaar is voor gyno tijdens een kuur? Ik word waarschijnlijk binnenkort geholpen aan me gyno en het is niet zo dat ik op korte termijn wil gaan kuren, hier wacht ik nog wel mee tot ik natuurlijk uitgegroeid ben maar vroeg het me gewoon af!

Ik ben het door aan het spitten maar kan het niet echt vinden, maar is het zo dat als iemand gyno heeft overgehouden van de puberteit, deze dan ook sneller vatbaar is voor gyno tijdens een kuur? Ik word waarschijnlijk binnenkort geholpen aan me gyno en het is niet zo dat ik op korte termijn wil gaan kuren, hier wacht ik nog wel mee tot ik natuurlijk uitgegroeid ben maar vroeg het me gewoon af!

Als je gyno helemaal word weggehaald kan het niet meer terugkomen.

• Topic Starter Topic Starter
nooit meer bedoel je of...want zover ik weet word alles weggehaald, heb 22 dec mammografie om te kijken hoe groot de klier is

Als alles is weggehaald dan kan het niet meer terugkomen, als niet alles weg word gehaald gewoon nolvadex tijdens je kuurtje achter de hand houden en dan gaat het gewoon weer weg als je er last van zou krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
en jij spreekt uit ervaring of staat dat gewoon vast

en hij spreekt uit ervaring

Wie drycure?

Maar het staat vast dat als je een klier weghaald hij ook niet meer kan opzetten.

Wat er niet is kan ook neit groeien natuurlijk...
OF bedoel je dat je niet?

vaak laten ze een stukje zitten omdat de tepel anders naar binnne zakt. Bij mij iig wel dus kans op gyno is bij mij niet weg

maar als ze alles weghalen dan zullen dat 'deukje' toch wel opvullen met iets anders neem ik aan?

Nee ze vullen niks op met iets anders. Als je lichaamsvreemde stoffen in je lichaam gaat stoppen heb je grote kans dat je een afweerreactie krijgt wat lijdt tot ontstekingen en dergelijke. Bij mij heeft de plastisch chirurg ervoor gekozen om een stukje te laten zitten en kan je vertellen dat t resultaat zeer goed is. je ziet er bijna niks meer van. nadeel natuurlijk dat ik nog steeds op moet passen voor gyno wat bij mij met nolvadex zeer goed werkt.
Wil alleen graag kuren met trenbolone en lees toch veel verhalen waarbij klachten van gyno onstaan ten gevolge van verhoogde prolactine waardes wat niet met nolva te bestrijden is. Ben er nog steeds niet uit of masteron hiervoor gebruikt kan worden maar goed dat zou een andere topic zijn

Wel ik heb dat ook gehad, dus ik denk dat ik snel gyno zal ontwikkelen. Maar nolvadex bezet toch gewoon de receptoren die oestrogeen opnemen nee? Dus zodra je stopt met nolvadex, komt dit dan gewoon niet weer?

Als je nolvadex neemt als je er last van begint te krijgen gaat het gewoon weg, dus als je gewoon een test kuurtje neemt hoef je je nergens druk om te maken als je gewoon nolvadex bijdehand hebt. Als je stopt met nolvadex komt het niet terug, misschien later in je kuurtje omdat je oestrogenen weer verhoogd zijn maar dan pak je het er weer bij en dan gaat het gewoon weer weg, als je alles gewoon in de gaten houd is er niks aan de hand.

Nou ja, als je tijdens de kuur wat gebruikt en weer wilt stoppen met de nolva wel even denk aan het rebound effect... Wie weet krijg je hier last van.

dan kan je er nog altijd a-dex of femara naast zetten... i.v.m het rebound effect

Ik denk niet dat er echt een verband kan gelegd worden tss gyno uit de puberteit en die bij gebruik van AAS... ik spreek uit ervaring.

Had namelijk behoorlijke gyno in mn puberjaren, een ophoping de grootte van een gemiddelde mannelijke eikel :D

Heb zowat alles in mn reet "geschast" wa je maar kan inbeelden de voorbije 8 jaar en heb enkel wat last ondervonden van pijnlijke overgevoelige tepels... de gyno is er echter nooit doorgekomen

Terug
Naar boven