Fitness Seller

snuiven

hehe kheb eigelijk geen verstand van sterioiden maar dit lijkt me toch niet he :rolleyes:

JUNK :P

zoveel kan je neusslijmvlies nooit opnemen. Dan blijf je aan het snuiven. Dan kan je het ook wel op je tandvlees smeren....
Maar kijk nou bijv. eens met coke. daar neem je eerst al veel minder van en daarvan word ook maar een minimale hoeveelheid door je neus opgenomen en de rest gaat via je keel.

Is geen enkel probleem. Sinds een paar weken gebruik ik m'n mond amper meer maar vermaal al m'n eten en snuif het op, werkt prima. Je krijgt soms wat blikken toegeworpen als je bij de Mac lekker je hamburger naar binnen snuift maar het is het waard! Nooit meer die vieze tonijnsmaak!!!

probeer het anders te chinesen :flipoff:

En waarom zou je dat willen snuiven, damn ik dacht dat ik soms erg was maar heb toch nog nooit op dit idee gekomen. Ik zou het alvast niet doen, maar of het kan.. ik veronderstel van wel?

JFS zei:
Is geen enkel probleem. Sinds een paar weken gebruik ik m'n mond amper meer maar vermaal al m'n eten en snuif het op, werkt prima. Je krijgt soms wat blikken toegeworpen als je bij de Mac lekker je hamburger naar binnen snuift maar het is het waard! Nooit meer die vieze tonijnsmaak!!!

hehehe :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Dat sommige van jullie er ook nog serieus op in gaan....DAMN!! :spaz:

I was just fu##ing with y'all!!!

Ik dacht altijd dat het zetpillen waren...

Het steroiden board is een serieus board, zulke onnozele grappen horen hier niet thuis.

trenbolone pellets worden wel soms gesnoven of anaal ingebracht

kom...af en toe mag er toch wel es een geintje worden gemaakt...en bij de weg..het zou best een serieuse vraag kunnen zijn.!!!

:windup:

ik snuif al een tijdje mijn swole v2..... werkt prima..
alleen ruikt het zo moeilijk...

Elduderino zei:
kom...af en toe mag er toch wel es een geintje worden gemaakt...en bij de weg..het zou best een serieuse vraag kunnen zijn.!!!

:windup:

dus eigenlijk was het serieus bedoeld, maar dat kan je nu natuurlijk niet meer toegeven!! :D :D :D

Het was niet bedoeld als serieuze vraag....ik zou ten eerste al nooit tabs gebruiken, maar injects...ik was gewoon even benieuwd naar jullie reacties!! :rolleyes:

Doe het voortaan dan in het gare hanenhok, die sectie is er niet voor niets.

Waarom is dat nou zo gek. Ikzelf ken een gozer die eens bier geïnjecteerd heeft!

moboetoe zei:
Waarom is dat nou zo gek. Ikzelf ken een gozer die eens bier geïnjecteerd heeft!

Er zijn ook mensen die stront eten. Maar dit heeft niks te maken met het verstandig gebruiken van roids en je weet van te voren dat snuiven van winny nergens goed voor kan zijn. Onzin dus.

Terug
Naar boven