XXL Nutrition

NSFW! snuivers spuiters en smokers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tsn

Competitive Bodybuilder
Waardering
177
Lengte
1m82
Massa
90kg
herrow boyz & gurrels

niet safe op het werk voor hen die niet willen dat collega's weten dat ze drugs gebruiken

topic over een onderwerp waar ik
zoals jullie wel mogen weten en
al wel weten,
wel interesse voor heb en een
beetje in door kan slaan.
Eigen rijtje: alcohol, wiet, psychedelica (truffels-psilocybe hollandia), xtc, coke
Allemaal van genoten, wiet en alcohol blijf ik nog wel jaren met mate doen
xtc deze zomer nog wel, coke nooit, drugs die teveel van je psyche vraagt ben ik zat, wat dan ook maar
voor middel en genoeg van geleerd ookal ben ik benieuwd naar zwaardere tripmiddelen (zie drugsreport cryptohead)
Kan gevaarlijk zijn en slecht voor lichaam en geest, kan je ook vooruit helpen met mate
medicatie ook weleens gekregen voor sommige blessures wat ook bijwerkingen heeft

noem je rijtje op wat jij hebt gebruikt als je wilt,
no shame zeg ook waarom je de noodzaak voelde te gebruiken,
waarom nog steeds, welke hoeveelheden
(ik ga je toch niet opsporen op internet en met foto hier posten, hetgene wat ik zelf het hardst haat
dat me nu zou kunnen overkomen door mn maffe open topics)

hoe voeg ik een poll toe met drugs verdelingen van middelen?

Pffoe...: coke, heroïne, LSD, ayahuasca, DMT kristallen, salvia, 4fmp, etizolam, diazepam, oxazepam, xanax, XTC, MDMA, speed, ritalin, anti-psychotica, anti-depressiva, DNP, GHB, oxycontin, tramadol, alcohol, morfine, nicotine, ketamine, lachgas, paddo's, truffels, kratom, veel smartshop middelen zoals hollywood rose zaad & herbal XTC, kanna, wiet, hasj, rohypnol, dormicum, veel verschillende soorten nootropics zoals DMAE & vinpocetine, en nog wat middelen die ik vergeten ben.

Zelf ben ik groot fan van LSD en downers. Binnenkort ga ik experimenteren met barbituraten. En door de zomer krijg ik zin LSD, XTC & valium.

• Topic Starter Topic Starter
Pffoe...: coke, heroïne, LSD, ayahuasca, DMT kristallen, salvia, 4fmp, etizolam, diazepam, oxazepam, xanax, XTC, MDMA, speed, ritalin, anti-psychotica, anti-depressiva, DNP, GHB, oxycontin, tramadol, alcohol, morfine, nicotine, ketamine, lachgas, paddo's, truffels, kratom, veel smartshop middelen zoals hollywood rose zaad & herbal XTC, kanna, wiet, hasj, rohypnol, dormicum, veel verschillende soorten nootropics zoals DMAE & vinpocetine, en nog wat middelen die ik vergeten ben.

Zelf ben ik groot fan van LSD en downers. Binnenkort ga ik experimenteren met barbituraten. En door de zomer krijg ik zin LSD, XTC & valium.

nice first post in dit topic en een rijtje waar ik wel een beetje bang van kan worden :P
als je onder al deze substanties qua lichaam en geest nog kan functioneren sta
je wel sterk in je schoenen. Dan bedoel ik normaal functioneren zoals hoort
bij een goed effect van het middel en niet teveel ervan.....

Kun je meer vertellen over waarom je het nog in je hoofd haalt om dat maar te zeggen
nog naar de lsd te grijpen? of heb je dat in tegenstelling tot dmt, ayahuasca, psilocybe,
goed onder controle, ook met een dag daarvoor een mindere mindset?

vind dit zelf beetje risky/noodlot tarten en misschien meer iets
vvoor volgende zomer als je weer wat doelen hebt bereikt ofzo
voor jezelf, maarja jij kent jezelf beter

• Topic Starter Topic Starter

gezien al een keer ja
erg duidelijk in kaart gebracht hoe ver
crackheads voor hun drugs gaan
vrouwen met kinderen van 20 die ze
al 15 jaar niet meer zien, op straat
gebatst worden voor wat crack
elke dag terwijl het je niks doet
als je je maar lekker voelt he