Tsn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 177
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
herrow boyz & gurrels
niet safe op het werk voor hen die niet willen dat collega's weten dat ze drugs gebruiken
topic over een onderwerp waar ik
zoals jullie wel mogen weten en
al wel weten,
wel interesse voor heb en een
beetje in door kan slaan.
Eigen rijtje: alcohol, wiet, psychedelica (truffels-psilocybe hollandia), xtc, coke
Allemaal van genoten, wiet en alcohol blijf ik nog wel jaren met mate doen
xtc deze zomer nog wel, coke nooit, drugs die teveel van je psyche vraagt ben ik zat, wat dan ook maar
voor middel en genoeg van geleerd ookal ben ik benieuwd naar zwaardere tripmiddelen (zie drugsreport cryptohead)
Kan gevaarlijk zijn en slecht voor lichaam en geest, kan je ook vooruit helpen met mate
medicatie ook weleens gekregen voor sommige blessures wat ook bijwerkingen heeft
noem je rijtje op wat jij hebt gebruikt als je wilt,
no shame zeg ook waarom je de noodzaak voelde te gebruiken,
waarom nog steeds, welke hoeveelheden
(ik ga je toch niet opsporen op internet en met foto hier posten, hetgene wat ik zelf het hardst haat
dat me nu zou kunnen overkomen door mn maffe open topics)
hoe voeg ik een poll toe met drugs verdelingen van middelen?
niet safe op het werk voor hen die niet willen dat collega's weten dat ze drugs gebruiken
topic over een onderwerp waar ik
zoals jullie wel mogen weten en
al wel weten,
wel interesse voor heb en een
beetje in door kan slaan.
Eigen rijtje: alcohol, wiet, psychedelica (truffels-psilocybe hollandia), xtc, coke
Allemaal van genoten, wiet en alcohol blijf ik nog wel jaren met mate doen
xtc deze zomer nog wel, coke nooit, drugs die teveel van je psyche vraagt ben ik zat, wat dan ook maar
voor middel en genoeg van geleerd ookal ben ik benieuwd naar zwaardere tripmiddelen (zie drugsreport cryptohead)
Kan gevaarlijk zijn en slecht voor lichaam en geest, kan je ook vooruit helpen met mate
medicatie ook weleens gekregen voor sommige blessures wat ook bijwerkingen heeft
noem je rijtje op wat jij hebt gebruikt als je wilt,
no shame zeg ook waarom je de noodzaak voelde te gebruiken,
waarom nog steeds, welke hoeveelheden
(ik ga je toch niet opsporen op internet en met foto hier posten, hetgene wat ik zelf het hardst haat
dat me nu zou kunnen overkomen door mn maffe open topics)
hoe voeg ik een poll toe met drugs verdelingen van middelen?