Fitness Seller

Solar 2010

Denneke

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Wie gaat hierheen?

Toch wel één van de mooiste feestjes van Nederland!!! Echt een SUPERR sfeer altijd op de camping, alhoewel het wel steeds groter wordt.. :( Gaat een beetje ten koste van de sfeer maar ach... ook dit jaar weer erbij :D

3 dagen catabool leven!! (A)

wattes???:scratch:

Solar is een feest bij de maasplassen van roermond, van dezelfde gast die ook extrema doet. Festival bied naaste de bekende namen ook plaats aan minderbekende opkomende dj's van verschillend muziek sferen en het hele evenement ademt een hippie-esque sfeer uit. (bodypainting ed ook mogelijk) verder is het goed toeven op het feest als je goed van het pad bent kijk je je ogen i.i.g uit :P Maaarrrrr heftig controles met honden die door het publiek banjeren (sinds afgelopen jaar) omdat 1 of andere waus zich had doodgesnoven.

En nu Karma :D

• Topic Starter Topic Starter
Solar is een feest bij de maasplassen van roermond, van dezelfde gast die ook extrema doet. Festival bied naaste de bekende namen ook plaats aan minderbekende opkomende dj's van verschillend muziek sferen en het hele evenement ademt een hippie-esque sfeer uit. (bodypainting ed ook mogelijk) verder is het goed toeven op het feest als je goed van het pad bent kijk je je ogen i.i.g uit :P Maaarrrrr heftig controles met honden die door het publiek banjeren (sinds afgelopen jaar) omdat 1 of andere waus zich had doodgesnoven.

En nu Karma :D

Nounou... met honden door het publiek banjeren is wel erg overdreven he!!

Er heeft een hond gestaan bij de ingang van de camping op de eerste dag na afloop van het festival en smorgens bij de ingang van het festivalterrein.. verder heeft die echt niet over het terrein gelopen!! (Hij zou helemaal gek worden :P)

Maar goed... blijkbaar niet zoveel mensen van hier die daarheen gaan? :P

Too bad!! Want tis een geweldig feestje!!!

Groove Garden is wel verplaatst, werd eerstin de stadtuinen van Sittard gehouden, maar vanaf dit jaar in het plaatselijke zwembad, waarbij ook de buitenbaden betrokken zullen worden. Geen idee welk genie dit bed8 heeft: 15.000 partygangers die zichzelf blootstellen aan overmatig drank en drugsgebruik tijdens de party toe te laten tot de 2 grote buitenbaden. Moet wel fout gaan lijkt me.

Groove Garden is wel verplaatst, werd eerstin de stadtuinen van Sittard gehouden, maar vanaf dit jaar in het plaatselijke zwembad, waarbij ook de buitenbaden betrokken zullen worden. Geen idee welk genie dit bed8 heeft: 15.000 partygangers die zichzelf blootstellen aan overmatig drank en drugsgebruik tijdens de party toe te laten tot de 2 grote buitenbaden. Moet wel fout gaan lijkt me.

Geeeaaak!! nice:cool: Ich bin dabei :P

Lijkt me wel tof. Zit beetje krap helaas. Lowlands en awakeningsfestival gaat het wel worden.

Uiteraard weer aanwezig...goed feestje!

helaas op dezelfde dag als Dance Valley. Ook al woon ik op fietsafstand toch wordt het DV.

• Topic Starter Topic Starter
helaas op dezelfde dag als Dance Valley. Ook al woon ik op fietsafstand toch wordt het DV.

Ik ben al 2x DanceValley geweest en al 2x Solar..

Dancevalley in 2006 (weekend) en 2007.. Tis wel een fijn feest, samenhorigheid is echt TOP!! Maar Solar overtreft echt!! Tis relatief dichtbij (half uur rijden tegenover DanceValley 3 uur ofzo :P) En tis een weekend en dat is DanceValley niet meer... :(

AwakeFest ga ik ook heen :D:D 10 jarig jubileum van AwakeFest en 100ste editie Awakenings!! Belooft wat!!!

Wordt weer een zwaaaaaar catabool weekend :P

Terug
Naar boven