XXL Nutrition

Solidago ivm vocht vasthouden

Fulkano

Dutch Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m96
Massa
89kg
Vetpercentage
11%
Mensen, ik ga een kuurtje test e-deca-dboll doen, maw een aardige vochtbom. Nou zag ik op internet Solidago tabletten staan van Vogel. Heeft iemand dit weleens geprobeerd tegen vocht vasthouden en werkte dat? En is het van invloed op de kuur zelf?

Zoals aangeraden, die dbol wegschrappen en zeker voor 16% vetpercentage.

Als de stof die erin zit al zou werken dan heb je nog het 'probleem' dat het homeopathisch is, oftewel zo'n lage dosering van iets dat het niet eens detecteerbaar is in een lab = 100% placebo effect.

Mensen, ik ga een kuurtje test e-deca-dboll doen, maw een aardige vochtbom. Nou zag ik op internet Solidago tabletten staan van Vogel. Heeft iemand dit weleens geprobeerd tegen vocht vasthouden en werkte dat? En is het van invloed op de kuur zelf?

eerst gaan cutten...
Ga je spijt van krijgen als je nu al gaat kuren(zeker als je dk en d-boll wil gaan nemen...)
1e kuur?aan je stats tezien wel...(die zijn trouwens nou ook niet echt om te denken aan kuren hoor)
lekker tot 10/12% naturel gaan cutten...
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn bp staat nog op 16 omdat ik mer dan een maand niet had gesport. Tennisbanen bevroren en had last van mijn schouders (inmiddels over). Nu sport ik weer 5x in de week, dus zal eerst de bf wat terug brengen ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Ok denk idd dat ik de Dboll schrap

Terug
Naar boven