XXL Nutrition

Somatropin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Curtis

Competitive Bodybuilder
Waardering
113
Lengte
1m95
Massa
132kg
Vetpercentage
11%
Zijn er mensen die ervaring hebben met Somatropin ? ik had in gedachte dit een zowieso jaar te doen de eerste maand op 2IU ED en daarna 5/2 op 3IU.

Het is mij aangeraden en kan het relatief goedkoop krijgen dus vandaar mijn keuze voor Somatropin.. Blue tops kan ik ook goedkoop krijgen

Nu is mijn vraag is het een groot verschil qua kwaliteit
5IU blue tops 5/2 of 3IU Somatropin 5/2 human grade ?

MVG,

geen ervaring, maar het verschil in kwaliteit zal er wel zijn als dat Soma echt HG is. die generieke zooi varieert nogal in kwaliteit/doseringen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met Somatropin ? ik had in gedachte dit een zowieso jaar te doen de eerste maand op 2IU ED en daarna 5/2 op 3IU.

Het is mij aangeraden en kan het relatief goedkoop krijgen dus vandaar mijn keuze voor Somatropin.. Blue tops kan ik ook goedkoop krijgen

MVG,

Ik had toen en keer norditropin 32 iu kant en klaar gemixt,,en de orgineele jintropin,dat was in 2003.maar die jintropin was toch duidelijker sterker.
ja en blue en de de rest van de dopjes weet je toch nooit zeker hoe of wat.
Ik had ook en keer blue tops het zag er niet uit ,maar werkte als gek.

MVG,

Ik denk dat dit niet het belangrijkste voor je moet zijn. Persoonlijk betaal ik liever extra als ik zeker weet dat ik goede shizzle heb.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat dit niet het belangrijkste voor je moet zijn. Persoonlijk betaal ik liever extra als ik zeker weet dat ik goede shizzle heb.

Klopt kan alles wel goedkoop krijgen maar komt er opneer dat ik gewoon weinig vinden over verschillen tussen HGH

Klopt kan alles wel goedkoop krijgen maar komt er opneer dat ik gewoon weinig vinden over verschillen tussen HGH

Bovenstaand lijkt wel op beetje verkooppraatje.

Maargoed als je aan echt somatopin kan raken zou ik voor soma gaan, anders goeie blue of yellow tops zijn ook prima.(als je de goeie hebt natuurlijk)

Suc6

• Topic Starter Topic Starter
Bovenstaand lijkt wel op beetje verkooppraatje.

Maargoed als je aan echt somatopin kan raken zou ik voor soma gaan, anders goeie blue of yellow tops zijn ook prima.(als je de goeie hebt natuurlijk)

Suc6

Whaha nee zo bedoel ik het niet ;) maar kan 45 iu somatropin voor hetzelfde als 100 iu bluetops krijgen... mn dealer zegt 45 iu soma staat gelijk aan 200 iu bluetops ... snap echt niks van die waardes en hoe ik met moet vergelijken man :S: echt k*tttttt kom er nietuit

Blue, Green, Yellow... TROEP!
gewoon lekker aan de geno soma of nordi!

Blue, Green, Yellow... TROEP!
gewoon lekker aan de geno soma of nordi!

ijzersterke eerste post kerel.....zo te zien weet je een heeeeeeeeeeeeeeele hoop.

Vertel maar,waarom slecht en waarom goed.

ben heeeeel erg benieuwd. ben niet zo erg overtuigd van je voorkeur naar gelabelde generieke HGH en met water aangelengde insuline...maar vertel me gerust

Een cloontje Mart,of iemand die er de bal van kent?

Kloontje ja dat klopt.
oude vriend van jullie, kom er maar achter wie.
Generieke GH is gewoonweg k*t,
Soma, Geno, Global, Gensci, Nordi enz zijn de betere GH, je kan met minder iu veel meer resultaten behalen.
moet jij toch weten mart.

Hier ben ik het volkomen mee eens betaal liever een stuk meer als ik weet dat ik het beste heb.

nou kerel,laten we zo zeggen,dat 75% wat er in de mooie doosjes zit gelabelde generiek is.
In Norditropin,zit gewoon slin met water,dus vreselijk veel fakes. Zal je echt in verzegelde cups moeten ontvangen,maar hoorde zelf via een HGH guru van BOS dat ook daar al iets op gevonden is. Gensci stuurt niet buiten CN buiten generiek,en Global

Alle niet onder nitro en vacuum zijnde vails zijn imo troep. Maar dat moeten mensen voor zichzelf uitmaken.

Als ik geld heb neem ik geno,heb ik het niet,dan koop ik in sjina bij een goede betrouwbare bron,die altijd goede gear heeft.

Maar eerlijk gezegd boeit HGH me niet meer.

Tuurlijk Pfizer,Geno zijn de betere merken,maar diepe zakken moet jezeker hebben,maar dan heb je het over ECHT HG.

Niet die 15iu meuk uit Bulgarije

Kloontje ja dat klopt.
oude vriend van jullie, kom er maar achter wie.
Generieke GH is gewoonweg k*t,
Soma, Geno, Global, Gensci, Nordi enz zijn de betere GH, je kan met minder iu veel meer resultaten behalen.
moet jij toch weten mart.

Raare pipo!!!!
Wat wil jij dan de groote jongen uit hangen.
Of ik nu 700 iu van china koop of ik koop nordit,of van pfizer voor ik voor het zelfde geld maar 100 iu krijg.
druk ik met toch 10 iu elke dag in de reet van china,ben ik nog goedkoper uit.
Nou hoe je eerst hier verschijnt heb je niet teveel te makken.
Als slime jongen pak je dat wel anders aan.
Maar ik blijf je post volgen ,je bent wel interesant:p

hey anaal kannibaal, ff normaal.:P
nordi kost geen ****, goeie bronnen hebben.

Nee dat weet ik Mart,
ik ga niet vrijgeven trouwens wie ik ben.
ik maak een nieuwe start hier op DBB als guru, niet als eikel als ik eerst was.

Nordi is zeer veel fake in de omloop, daarom moet je betrouwbare bronnen hebben waar je het vandaan krijgt. en laat dat nou zo zijn;)

Soma is een hele goede keuze, maar dat heb ik je al verteld TS.
green blue enz, geld verspilling, 24iu green had ik dikke vingers, 30iu blue(kefei) ook dikke vingers..
6iu Nordi... HELPPPPPPPP Wat een helse pijnen... HEEEEEEERLIJK SPUL :)

Guru op DBB ....denk dat je nu al jezelf aan het belachelijk maken bent .
En kerel,opnbaar laten zien dat je aan nordi kan komen is ook niet erg sterk

BOS vermijd ALLE norditropin...en jij hebt goede bronnen?

Nee toch?
We hebben al zoveel zelfuitgeroepen Guru's!

Guru op DBB ....denk dat je nu al jezelf aan het belachelijk maken bent .
En kerel,opnbaar laten zien dat je aan nordi kan komen is ook niet erg sterk

voormijzelf kan ik hieraan komen ja, hou ik lekker voor mezelf hehe.
neehoor heb groot ego, ben geen Guru, maar weet wel veel.

OT:

Soma is een goede keuze, green enz kan je beter vergeten, soma op 3iu doorgaans heb je veel meer aan.
succes gab zie je woensdag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven