AndroidHealthClinic

Sony Experia X10 + YouTube

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Iemand met een Sony Experia X10 hier?
Ik heb een raar probleempje, was nl. vergeten dat ik twee YouTube accounts had en nu heb ik de verkeerde toegevoegd, dit wou ik dus ongedaan maken aangezien er maar 1tje toegevoegd kan worden (zover ik zie).
Maar zie nergens waar je, je huidige account kan editen.

ne1?

terug naar fabrieks instellingen zou je kunnen doen maar dat lijkt me niet zo handig als je er al veel op gewerkt hebt.

stuur hem naar mij op samen met een briefje met je inloggegevens en ik stuur hem terug helemaal geconfigureerd en wel.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is geen optie idd.

Ze zouden jou ook terug moeten sturen, volgens mij is er behoorlijk wat mis gegaan in die reageerbuis.

:roflol: koop gewoon een iphone is echt veeeel beter iphone gaat nooit stuk en je kan er alles mee, en je kan ZELFS van youtube account wisselen en hij is goedkoop.

[/sarcasm]
je stelt mij wel teleur met al jouw digitale ervaring dat je dit niet eens kan fixen.

groet

Laatst bewerkt:
700€ voor zo'n nieuwe iphone 4 zeker ? Nee ik ben niet gek.

:roflol: koop gewoon een iphone is echt veeeel beter iphone gaat nooit stuk en je kan er alles mee, en je kan ZELFS van youtube account wisselen en hij is goedkoop.

[/sarcasm]
je stelt mij wel teleur met al jouw digitale ervaring dat je dit niet eens kan fixen.

groet
Dit is een werktelefoon.

Wat heeft programmeren en computerbeveiliging met het niet kunnen vinden van een optie in een niet logische configuratie omgeving te maken?

Maareh je kan beter gewoon niks zeggen, als je nog geen eens wamp/xamp kan installeren. :o

Dit is een werktelefoon.

Wat heeft programmeren en computerbeveiliging met het niet kunnen vinden van een optie in een niet logische configuratie omgeving te maken?

Maareh je kan beter gewoon niks zeggen, als je nog geen eens wamp/xamp kan installeren. :o
ik heb wamp allang geinstalleerd ;)

ik heb wamp allang geinstalleerd ;)
eey bekjam als ik php probeer te installeren geeft hij een foutmelding namelijk' error trying to acces httpd.conf file' ik gebruik m met apache, weet jij miss een oplossing(kheb al gegoogled en gedaan wat ik kon vinden maar dat werkte niet) of raad je me aan om te switchen naar IIS of een ander platform?
thx ga ik proberen, heb xampp geprobeerd maar dat werkte ook nie
En als klap op de vuurpijl:
weet je miss waar ik een goede php tutorial kan vinden?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

k*t nerd je zuigt vast in cod4

Stuur die eikel dan gewoon een bericht dat als ie niet kan programmeren het dan ook vooral laat.
Items in een array pushen zonder een array te definiëren, geen count gebruiken bij de loop en ook nog eens niet van newlines en tabs gehoord hebben. :roflol:

Stuur die eikel dan gewoon een bericht dat als ie niet kan programmeren het dan ook vooral laat.
Items in een array pushen zonder een array te definiëren, geen count gebruiken bij de loop en ook nog eens niet van newlines en tabs gehoord hebben. :roflol:
dat was alleen om te laten zien dat het een tutorial was die tutorial duurt veel langer en dit was zegmaar een onderdeel hij was nog niet klaar met alles uitleggen. stapje voor stapje....

Terug
Naar boven