Fitness Seller

Sony NWZ-S638FR 8GB Walkman

calibre

Freaky Bodybuilder
Waardering
39
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Veel mensen hebben tegenwoordig een ipod. De mijne is al jaren kapot en ik zoek iets nieuws. Telkens er zo'n rage is van een merk, vraag ik me toch af of er geen goede alternatieven zijn bij de concurrentie. Daarnet keek ik op iBOOD en zag ik de Sony NWZ-S638FR 8GB Walkman staan voor 90 euro. Ik zoek een speler met ongeveer 10gb, mag wel wat meer zijn maar hoeft niet. Video lijkt mij ook wel handig. De reacties op iBOOD zijn tot nu toe positief. Is er iemand bekend met deze Sony of heeft er iemand betere alternatieven?

Heb vannacht de Popcorn Hour besteld daar. Kijk wel uit met betalen, want er is iets niet goed in orde daar met de afhandeling van betalingen!!

• Topic Starter Topic Starter
Sony NWZ-S638FR 8GB Walkman « Terug

* Merk: Sony
* Type: Sony NWZ-S638FR Walkman 8GB
* Opslaghoeveelheid: 8GB
* Vooraf geïnstalleerd met 8 muziekvideos inclusief tracks van The Ting Tings, Sandi Thom en Chris Brown.
* 4 Clear Audio-technologieën werken samen om een puur geluid te scheppen dat getrouw is aan het origineel.
* Dynamische normalisatie balanceert het volume tussen de nummers om het geluid gelijk te houden.
* Superhelder 2,0-inch QVGA LCD-scherm geeft haarscherpe videos, fotos en albumhoezen weer in staand of breedbeeldformaat.
* SensMe-technologie organiseert jouw muziek in verschillende sTen met een druk op de knop.
* Ondersteunt de meest gangbare video- en audiobestandsformaten, zoals mp3, AAC, WMA (DRM), AVC, MPEG-4 en JPEG.
* Je kunt inhoud eenvoudig rechtstreeks slepen en neerzetten vanuit Windows Media Player en iTunes (met uitzondering van iTunes-DRM).
* Langer luisterplezier met een ongelooflijke levensduur van de batterij tot 40 uur.
* Gebruik Windows Media Player 11, Windows Explorer of iTunes om content te kopieren door slepen en neerzetten
* 8 GB opslag voor maximaal 1850 tracks (128 kbps mp3) of meer dan 30 uur video (bij 384 kbps).
* De slankste Walkman ooit en zo licht dat je nauwelijks doorhebt dat je hem draagt.
* Voeg jouw eigen sT toe met een keur aan verschillende themas of stel een eigen afbeelding in als achtergrond.
* FM-radio voor nog meer variatie.
* 5-bands equalizer (4 voorkeuze en 2 aangepaste instellingen) leveren de beste geluidsweergave voor jouw muziek.
* Gebruiksvriendelijke menus met snelkoppelingen
* Garantie: 1 jaar
* Levertijd: 10 werkdagen

Batterij die het in principe 40 uur zou moeten uithouden is wel super

Ik zag gister bij een maat van me die Ipod nano (4G) maar dat was toch wel echt een mooi ding. Echt super klein en toch tot 16 gig geheugen (179,-). Je hebt ze ook met 8 gig (139,-) en 4 gig (119,-). En mp3 spelertje wat zo klein is en toch een mooi kleurenschermpje is wel echt flex.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omdat ik heb betaald met ideal, wat resulteerde in errors tijdens de betaling. Eerst probeerde ik mijn visa maar dat ging helemaal niet. Naderhand blijkt dat meerderen dit probleem hebben en eentje had zelfs 7 afschrijvingen op zijn rekening staan omdat hij het 7 keer geprobeerd had. Kijk er dus mee uit. Ibood heeft mij wel bevestigd dat mijn betaling binnen was, maar er staat niks bij mijn bestellingen.

Ik zag gister bij een maat van me die Ipod nano (4G) maar dat was toch wel echt een mooi ding. Echt super klein en toch tot 16 gig geheugen (179,-). Je hebt ze ook met 8 gig (139,-) en 4 gig (119,-). En mp3 spelertje wat zo klein is en toch een mooi kleurenschermpje is wel echt flex.

http://www.mp3shop.nl/images/product/image.php?id=67238&dimensionid=17&shopid=1

Ik heb een Ipod Nano 4Gb en die ga ik gebruiken om samen met een lawinepijl de lucht in te schieten :D gewoon, omdat het kan.

http://www.mp3shop.nl/images/product/image.php?id=67238&dimensionid=17&shopid=1

Tja toch meteen 35 euro duurder als ik verzendkosten van iBOOD meereken. Moest ik nu weten dat de geluidskwaliteit daarbij beter is dan bij die sony, zou ik het er wel voor neerleggen. Zuiver voor de looks niet, zit meestal toch in mijn zak.

Geluid van de Ipod is subliem!!

Sony 8gb:
+ prijs
+ niet de helft van de jongeren heeft em
+ 40 uur duurtijd ipv 24 uur van Ipod

Ipod 8gb:
+ betere geluidskwaliteit?

Weet het niet hoor... Vraag me af of kwaliteit echt zoveel beter gaat zijn van ipod. Scheelt wel aardig wat in prijs en die duurtijd die bijna dubbel zo lang is, vind ik echt wel een plus.

[Link niet meer beschikbaar]

toevallig....

Prijs: € 89,95

Als je mijn eerste post leest niet echt neen

Terug
Naar boven