XXL Nutrition

Sopharma clenbuterol, fake?!

osmank

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Beste DB'ers,

Ik heb clenbuterol aangeschaft van Sopharma (Bulgarije) maar heb gehoord dat dit 90% fake is. Ik gebruik het al 2 weken en zie amper resultaten, nochtans doe ik veel cardio (tot ongeveer 400 cal/dag) en eet ook goed met een mooie schema. Hebben jullie enige opmerkingen over dit product? Ik ben begonnen met 2 tabs/dag en zo opgebouw naar de 4 en terug. 2 weken on, 2 weken off.

Thnks

Hoeveel mcg clenbuterol bevat 1 tablet ?

Niet iedereen reageert hetzelfde op clenbuterol. Ik kan bijvoorbeeld uitstekend met 240mcg per dag overweg terwijl anderen bij 120mcg per dag al niet te verdragen tremor ervaren.

Je zou je toch iets moeten voelen? zoniet, sowieso fake.

misschien gewoon onder gedoseerd, ik zou hoger doseren.

Ik zou inderdaad hoger doseren tot 240mcg max .. Als je dan nog geen sides ervaart kan je je conclusies trekken ..

kijk uit met verhogen is geen snoepgoed clen;)

als je clen echt is merk je dat echt wel :P

.......240?? Als dat echte clen is ben je bij de helft al zowat de pijp uit man :P

:cool: Valt wel mee .. De sides tijdens het opbouwen zijn redelijk naar .. Zodra je stabiel bent valt het mee .. Alhoewel ik de volgende keer wel lager ga doseren want kramp in je wenkbrauwen en tong is ook niet alles :p

Sopharma moet je al voelen bij 40 mcg. 80mcg is mn max.
Terwijl bij ug 200 mn max is.

Sorry hoor maar doseringen van 240 mcg ? Dat is echt gekkenwerk en vragen om problemen ( mits real )

Hoeveel mcg clenbuterol bevat 1 tablet ?

Niet iedereen reageert hetzelfde op clenbuterol. Ik kan bijvoorbeeld uitstekend met 240mcg per dag overweg terwijl anderen bij 120mcg per dag al niet te verdragen tremor ervaren.

Ik zou inderdaad hoger doseren tot 240mcg max .. Als je dan nog geen sides ervaart kan je je conclusies trekken ..

Met die hoeveelheid liggen veel mensen al op de EHBO.

Terug
Naar boven