XXL Nutrition

sound codec

Chewie

Huge Freak
20 jaar lid
10 media-items
Waardering
196
Lengte
1m94
Massa
128kg
Vetpercentage
22%
Als ik een filmpje, wat ik opgenomen heb via me mda compact, wil afspelen op me pc dan geeft ie aan een codec te missen...maar als ik mediaplayer laat zoeken vind ie de codec niet...

Stream 1
3ivx D4 Media Splitter

Media Type 0:
--------------------------
AM_MEDIA_TYPE:
majortype: MEDIATYPE_Audio {73647561-0000-0010-8000-00AA00389B71}
subtype: Unknown GUID Name {000000FE-0000-0010-8000-00AA00389B71}
formattype: FORMAT_WaveFormatEx {05589F81-C356-11CE-BF01-00AA0055595A}
bFixedSizeSamples: 0
bTemporalCompression: 0
lSampleSize: 0
cbFormat: 18

WAVEFORMATEX:
wFormatTag: 0x00fe
nChannels: 8000
nSamplesPerSec: 1000
nAvgBytesPerSec: 1000
nBlockAlign: 16000
wBitsPerSample: 16

Probeer eens de K-lite mega codec pack te downloaden, dan heb je veel kans dat de goede codec erbij zit.

http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm

Trouwens na het zien van je avatar: ik heb geloof ik een paar keer meegetraind bij jou op American Football :p je kent me niet hoor, maar toch leuk om iemand op het board te zien die ik in het echt ook ben tegengekomen.

• Topic Starter Topic Starter
Corazon zei:
Probeer eens de K-lite mega codec pack te downloaden, dan heb je veel kans dat de goede codec erbij zit.

http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm

Trouwens na het zien van je avatar: ik heb geloof ik een paar keer meegetraind bij jou op American Football :p je kent me niet hoor, maar toch leuk om iemand op het board te zien die ik in het echt ook ben tegengekomen.
Klite werkt niet ..

Bij de royals dus...naam en een pic van jouw plz...misschien ken ik je nog van gezicht :)

Ik heet Doga en ik heb geen pic. Klopt bij de royals ja...ik ben het neefje van caglar en zit ook bij yazz in de klas. Ik denk niet dat je me zou herkennen hoor...ik heb maar 1 keer meegetraind en 1 keer meegedaan op het strand.

Corazon zei:
Ik heet Doga en ik heb geen pic. Klopt bij de royals ja...ik ben het neefje van caglar en zit ook bij yazz in de klas. Ik denk niet dat je me zou herkennen hoor...ik heb maar 1 keer meegetraind en 1 keer meegedaan op het strand.
Strand...dat weet ik nog ...dan ken ik je nog....vaag maar ik heb een idee :D
Had jouw niet echt verwacht op dit forum :p
Welke gym train je?

Ik train nu bij panatta en yazz komt er ook als het goed is maar hij is een beetje lui. Ik geloof dat jij er ook hebt getraind met twee vrienden. Vond je het geen goede gym ofzo?

Panatta is een best fijne gym...'s avonds alleen te druk met name bij het db rack.
Ben dichterbij huis gaan trainen, ben in 2003 verhuist naar voorburg (bij station mariahoeve) en had geen zin om 45min heen te bussen om 60min te trainen.

Wilde eigenlijk weer is een dag training pakken bij panatta, maarja nu met me hand in het gips ...mag weer bij de homo gewichten beginnen. Als dat voorbij is trek ik yazz wel is aan zijn haren en kom ik weer is naar panatta....(over 5mnd ofzo ;))

hehe is goed :D

Terug
Naar boven