MuscleMeat

South Park Eindigt (waarschijnlijk) met film!

sniperx

Huge Freak
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Beste mensen,
Zoals onder sommigen al bekend, zal South Park in 2011 eindigen. Na 15 seizoenen houden Matt Stone en Trey Parker het dan voor gezien.
Maar, er komt misschien nog een film. Als afsluiting van een natuurlijk geweldige 15 seizoenen.

Bron:http://www.tv.com/story/11914.html?ref_story_id=11914&ref_type=1101&ref_name=story

Kort samengevat staat er:

De Trieste realiteit is dat South Park wel zal eindigen.
Maar, verwacht niet dat Stan Kyle Kenny en Cartman maar gewoon 15 seconden een zwart beeld krijgen.
Trey Parker wil graag een mooier vaarwel, iets groots.

Nou ja, de rest zul je zelf maar even moeten lezen :).
Hopelijk hebben de "south park fans" hier iets aan :).

Fingerbang bang! bang bang!

Hopelijk wordt het beter dan de laatste Season Finale

mooi dat die film door dezelfde makers word gemaakt, meestal verkracht de film de hele serie

tjah alles stopt een keer. met 2011 ben ik wel tevreden eigenlijk. nog ruim 2 jaar genieten dus.

Jammer :(

Dan download ik hem vanzelf wel als ie ooit voorbij komt. :)

leuk

hopen dat het wat wordt

Southpark:heart:

Alleen de laatste 2 seizoenen zijn toch niet zo goed als de vorige.

Southpark nu op Comedy Central NL (BE misschien zelfde?) halverwege helaas :( britney episode

Eindelijk. Good riddance.

Southpark:heart:

Alleen de laatste 2 seizoenen zijn toch niet zo goed als de vorige.

Vind inderdaad ook dat het een beetjes lafjes geworden is.
Vroeger zat ik nog wel eens stuk en nu heb ik al minstens 5 afleveringen echt niks grappigs gezien.

Toch blijf ik elke keer kijken met de ijdele hoop dat ze weer iets briljants doen.

die laatste aflevering zijn de shit !!! tuurlijk er zitten een paar tussen die niet zo lekker lopen al zeg ik het zelf. maar er zitten er wel echt tussen die gewoon super goed zijn 10 keer beter als de oude zoals die gene die pas uit is met die giant ginnie pigs :D en die met high school musical goeie shit gewoon ! :D ik lag in iedergeval plat

de eerste helft van seizoen 12 is echt geniaal, daarna werd het snel minder. Nog steeds beter dan de eerste seizoenen, die waren echt bar slecht.

kvind familyguy leuker, giggedie

Als ze de liedjes maar achterwege laten.

Terug
Naar boven