AndroidHealthClinic

South park/ World of warcraft

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Yo, ik heb gisteren in Gent South park seizoen tien aangeschaft, met prachtafleveringen op zoals Miss teacher bangs a boy waarin cartman in alle staten is en zich voordoet als DAWG.

The return of Chef

Manbearpig

Cartoonwars 1 & 2

and so on....

Nu staat er ook een aflevering op met World of Warcraft, en zat er bij de DVD BOX een flyer voor een 14 Daagse proefversie van WoW. Nu sta ik op het punt zelf is te gaan kijken of dit echt zo verslavend is en wil ik dus een account creëren. Maar bij terms of use en al staat er enorm veel bullshit en ik betwijfel of de mensen die shit eigenlijk wel lezen. Is het niet gewoon Ok als ik gewoon op I agree klik ???

999 van de 1000 keer wel.

ik zou het niet doen... klinkt fishy

WOW is niet te vertrouwen.

Ik heb mensen hun hele leven zien verwoesten door WOW (geen grap).

Echt iets voor nerds die in real life niets bereiken (sorry voor wie zich aangesproken voelt :p).

De south park afleveringen heb ik allemaal wel 10x gezien :p Imaginationland I, II en III zijn ook zalig. BTW je kan al deze afleveringen ook kijken op de officiële site van SP: [Link niet meer beschikbaar]. Die nieuwste (Fatbeard) is ook wel lachen.

kzou dr niet aan beginnen :P ook niet ff proberen

Nee inderdaad, zo'n second life spel is echt waardeloos..

Inderdaad, niet aan wow beginnen. Gelukkig heb ik dat spel nooit aangeraakt, heb wel andere mensen gezien die het probeerden.

Die zijn nu dood.

geloof het ook niet dat je verslaaft aan kan raken, lijkt mij een heel saai spel

als je zelf niet kan zorgen om daar niet verslaafd aan te worden ben je echt een zielig, zwak persoon.

nouja ik ben wel verslaaft geweest aan counter strike :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Nja, maar ik heb een tv-programma gezien waar er een vader zelfs de geboorte van z'n kind misste omdat hij WoW wou spelen. Dus ik wil heus eens kijken of het wel echt zo verslavend is

Net zo erg als heroïne, je kunt er ongeveer na de eerste keer al verslaafd aan raken.

Ik heb zelf ook alle south park afleveringen gezien. Stuk voor stuk geniaal natuurlijk. Maar ik zou het niet doen. Heb zelf nooit WOW gespeeld en ben er trots op :p.

haha aanleg. Makkelijk om daar mee aan te komen. Veel van die gasten zijn gewoon ronduit zwak/dom. In alles.

Nja is een beetje hetzelfde als met schizofrenie.. het is genetisch bepaald of je aanleg hebt voor verslaving.. en je bepaald zelf of je eraan begint of niet..
ik zou zelf nooit beginnen aan een spel als Wow..
second life spellen zijn voor mensen bij wie hun first life is gefaald..

Ik heb gehoord dat wanneer je het voor het eerst speelt, je zeven dagen later een telefoon krijgt en dan dood valt.

Is gewoon een game hoor :rolleyes:
zijn zat nerds verslaafd aan andere games/dingens, overdrijven is ook een kunst.

geloof het ook niet dat je verslaaft aan kan raken, lijkt mij een heel saai spel

Lol, veel speelplezier zou ik zeggen, vroeger speelde ik Diablo II online, daar besteedde ik achteraf eigenlijk al veel te veel uren aan, dus WoW wordt voor mij geen aanschaffertje, ik heb belangrijkere dingen te doen als dat, en het is ook niet zo dat je het makkelijk bij een paar uurtjes per dag spelen houdt, je gaat er serieus dingen voor opzij zetten, en dat is niet echt de bedoeling.

Terug
Naar boven