- Waardering
- 73
- Lengte
- 2m03
- Massa
- 123kg
De recente aflveringen van Southpark zijn niet meer zo leuk als de oudere afleveringen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee man ook zwakSeizoen 12 suckte idd.
Maar seizoen 13 is toch terug op niveau?
The coon vond ik echt briljant.
nee man ook zwak
die mysterio werd ontmaskerd en weet nog nie wie het is , en als het een grapje is ...dan is het nog niet grapig.. : /
Het is juist de mop dat je uiteindelijk toch niet kan zien wie het is.
Ben nu eat, pray, queef aan't zien. Vind hem zalig.
. Toch vind ik "Scott Tenorman Must Die" en "Make love not warcraft" het meest geniaal.Het is juist de mop dat je uiteindelijk toch niet kan zien wie het is.
De nieuwste heb ik nog niet gezien. Vind het vooral wel steeds meer ingaan op de actualiteit en ook wel groffer worden. Het is anders, maar daarom net slechter. Kan er altijd wel goed mee lachenDe recente aflveringen van Southpark zijn niet meer zo leuk als de oudere afleveringen

Het is juist de mop dat je uiteindelijk toch niet kan zien wie het is.
Vaak vinden mensen een reeks ook minder worden omdat ze de grappen gewoon beu zijn. Ik vond The Simpsons op een gegeven moment ook niet meer leuk, simpelweg omdat ik het wel allemaal gezien had en de nieuwe afleveringen niets meer toevoegden, buiten een ander verhaal. Het is niet makkelijk om zo'n serie steeds te blijven vernieuwen, ik vind dat ze daar bij SP toch aardig goed in slagen. Maar gingen ze trouwens niet ophouden, of is dat alweer uitgesteld?

Van wat ik herinner vond ik deze afl goed:
Cartman Gets an Anal Probe
Mr. Hankey, the Christmas Poo
Scott Tenorman Must Die
Red Hot Catholic Love
Die Hippie, Die
Rainforest Shmainforest
Night of the Living Homeless
Smug Alert!
The Losing Edge
Manbearpig
Make Love, Not Warcraft
Cartman Sucks
en die ene waar die chinees heel de tijd een city wall wil opzetten...
Meeste afleveringen met Cartman in de hoofdrol zijn goed. Vooral de sarcastische afleveringen met flink wat humor erin spreken me aan. Van de nieuwere seizoenen heb ik nog niet veel gezien.