Fitness Seller

Soya

rafv

Novice
Waardering
0
Hallo Iedereen,
Ik heb een vraagje over soyaproducten.
Kunnen deze kwaad als men aan fitness/bodybuilding doet?
Ik heb wel al een paar keer gelezen dat het bewezen is dat het iets tegen houd dat helpt bij de spieraanmaak ofzo... En heb ook al wel gelezen dat het geen kwaad kan.

Kunnen Jullie mij misschien overtuigen wat nu het correcte antwoord is ?

In ieder geval al bedankt op voorhand.

rafv

Sja producten zijn gezonde producten zonder koemelk .

Maar zover ik weet is het gewn gezonde voeding hor soja producten
mvrg en succes

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de informatie

Dierstudie: na training zorgt soja-eiwit zorgt voor net zoveel aanmaak spiereiwit als wei-eiwit (J. Nutr. 137:357-362, February 2007) Onderzoekers van Indiana University laten ratten twee uur rennen in een molentje en geven ze daarna suikers, wei-eiwit en suiker of soja-eiwit en suikers.
"Taken in total, our study suggests both soy and whey proteins are useful sources of protein for muscle support following aerobic exercise", schrijven de onderzoekers. Alleen de fosforylering van de anabole cel-eiwitten S6K1 en mTOR verliep bij de ratten die wei-eiwitten hadden gekregen wat soepeler.
Voor sporters is een combinatie van wei- en soja-eiwitten waarschijnlijk optimaal, zegt Greg Paul van The Solae Company. [Market Wire February 08, 2007]

Sportvoeding

Ik heb ook al slechte dingen gehoord van Soja producten zoals;
'Sommige baby's zijn allergisch aan melk en krijgen Soja in de plaats ondanks een verminderende hersenontwikkeling'
'In Brazilië willen ze Soja nog niet aan hun varkens geven'
Maar ja mensen zeggen zoveel, heb dus geen poot om op te staan:)
Op de verpakking zelf kan je lezen dat Soja alle essentiële aminozuren bevat.

Terug
Naar boven