AndroidHealthClinic

SP de sociale partij

1 afdeling, maar goed er is al veel langer bekend dat de SP strak geleid wordt. Er is echter wel een groot verschil met de PVV, er is niet 1 leider en verder geen leden. Ergo, de SP is 1 van de grootste partijen qua ledenaantal. Zo monddood zijn die niet.

• Topic Starter Topic Starter
1 afdeling, maar goed er is al veel langer bekend dat de SP strak geleid wordt. Er is echter wel een groot verschil met de PVV, er is niet 1 leider en verder geen leden. Ergo, de SP is 1 van de grootste partijen qua ledenaantal. Zo monddood zijn die niet.

In mijn ogen kun je beter 1 man hebben die het voor het zeggen heeft, als beweren dat er meer mensen zijn, maar die uiteindelijk toch niks mogen zeggen.

En vriend Wilders is daar ook altijd eerlijk in!

Inderdaad. Alle grote wereldleiders uit de geschiedenis hanteerden een dictatuur.

In mijn ogen kun je beter 1 man hebben die het voor het zeggen heeft, als beweren dat er meer mensen zijn, maar die uiteindelijk toch niks mogen zeggen.

En vriend Wilders is daar ook altijd eerlijk in!

Er mag genoeg gezegd worden en er is genoeg inspraak. Strakke leiding is nog geen dictatuur natuurlijk. Bij de PVV is er geen inspraak mogelijk omdat de PVV gelijk staat aan Wilders.

''censuur'' of ''niet in het straatje passen'' ? ;)

Het gaat ze overigens wel leden kosten en eigenlijk wel terecht. Als mensen zich inzetten voor een partij zou je ze wel iets beter mogen behandelen.

Ehm volgens mij is vriend Marijnissen ook een dictator'tje... De partij is op dit gebied misschien nu al een beetje verder dan de PVV..maar het verschil zal niet al te groot zijn..

Sociale puinhoop.... Dat is mijn mening over de sp.

Gelukkig zit de SP niet in de regering anders waren zij de nieuwe lpf geworden.

Terug
Naar boven