XXL Nutrition

SP verliest zetel

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.656
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Zetel minder voor SP door hertelling

Uitgegeven: 24 november 2006 13:06
Laatst gewijzigd: 24 november 2006 13:20

RIJSWIJK - De stembusuitslag van de Nederlanders in het buitenland en de hertelling van de uitslagen in onder andere Eindhoven heeft de SP een zetel gekost en de PvdA een zetel opgeleverd.

In de uiteindelijke officieuze uitslag, zoals verzameld door de verkiezingsdienst van het ANP, krijgt de SP 25 zetels en de PvdA 33 in de nieuwe Tweede Kamer. De andere voorlopige uitslagen blijven gelijk. De Kiesraad publiceert maandag de officiele uitslag.

nu.nl/algemeen | Zetel minder voor SP door hertelling

Goed nieuws voor sommigen, minder goed misschien omdat die zetel nu naar de PvdA gaat. 25 blijft overigens een monsterzege.

blijft toch in dezelfde hoek denk..

Toevallig zag ik gisteren op tv nog een kort interview met de nummer 27 van de sp - waaraan men vroeg: bent u niet teleurgesteld? Ze was het niet (althans dat zei ze) maar nu hoeft ze het dan nog minder te zijn :)

Toevallig zag ik gisteren op tv nog een kort interview met de nummer 27 van de sp - waaraan men vroeg: bent u niet teleurgesteld? Ze was het niet (althans dat zei ze) maar nu hoeft ze het dan nog minder te zijn

en dan gaan ze regeren en een aantal mensen hoger op de lijst gaan de regering in en dan zit ze wel in de kamer... of ze heeft zoveel voorkeurstemmen dat ze er toch in komt...

maw er is nog niks bepaald,

mja lood om oudijzer toch? (er van uitgaande dat ik de rest in de oudpapierhoek rangeer... :D)

j/k. jammer.

25: nog steeds redelijk dichtbij een verdrievoudiging van het zetelaantal... revolutie!

Zaten wel wat domme koekwauzen bij hoor bij de 1e 26. Bij witteman vond ik sommige wel erg dom en duf overkomen.

• Topic Starter Topic Starter
Er zaten er een paar bij die wat onwennig overkwamen. Maar van Velzen, Irrgang, De Wit, Karabulut, Kant en nog wat anderen hebben duidelijk profijt gehad van hun mediatraining.

Ik denk dat richard bedoeld dat ze er moe uitzagen ? Agnes kant bijv, daarvan zat ik echt te denk gisteren ben je nu zo geil of ben je gewoon moe :D :jk:

Maar dat is niet verwonderlijk denk ik na zo'n campagneperiode.

Kant vind ik wel sterk overkomen.
Van Velzen is al redelijk gerouterneerd.
Die oudjes gingen ook nog wel. Alleen die jonge gastjes waren wel erg bleu

Ik denk dat richard bedoeld dat ze er moe uitzagen ?

Maar dat is niet verwonderlijk denk ik na zo'n campagneperiode.

Nee ik denk dat Richard er op doelt dat hij een aantal van die nieuwe kamerleden een stelletje domme en duffe konijnen vind. Ook als ze wel uitgerust zijn.:D

Tja in elke partij zitten er wel paar rare pipo's, niet iedereen heeft nu eenmaal een geweldige uitstraling :) of zoals in het ad stond over jan marijnissen - de x factor :D (niet mijn mening overigens haha)

Nee ik denk dat Richard er op doelt dat hij een aantal van die nieuwe kamerleden een stelletje domme en duffe konijnen vind. Ook als ze wel uitgerust zijn.:D

Je haalt zoals gebruikelijk de woorden uit mijn mond:D
Vond Jan btw wel overdreven fel reageren naar die meid mbt dat plaatje op die site.
Hij had gewoon kunnen zeggen, onschuld van een meisje die paar jaar terug een website door een bekende heeft laten opzetten. Nu viel hij haar deels af. Misschien wel eerlijk, maar niet loyaal.
Hij wilt soms te eerlijk overkomen. Maar een klein leugentje om iemand niet te beschadigen en er is verder niks aan de hand.

Maar een klein leugentje om iemand niet te beschadigen en er is verder niks aan de hand.

is politiek he, waar jan tussen zit, dus alles, ook al is het nog geen kwart leugentje, zal erbij worden gehaald om aan te tonen dat Jan niet duegt (kijk om te beginnen maar eens op deze site)

Marijnissen is vrij hard in zijn leiderschap, maar sinds wanneer moet leiderschap soft zijn dan?

Hmm je moet wel uitkijken dat je zo'n meisje (dat vond ik van haar) niet gelijk zo'n deuk geeft dat ze gelijk een mindere start heeft. Mensen vallen over dit soort dingen.
Dus zullen haar er wel eens mee confronteren.
Had imo het gewoon netter kunnne oplossen.

Volgens mij kreeg ook Irrgang het ff moeilijk op een gegeven moment 'nu moet je het ook zelf opknappen'. :D

Pittig mannetje die Marijnissen.

Hmm je moet wel uitkijken dat je zo'n meisje (dat vond ik van haar) niet gelijk zo'n deuk geeft dat ze gelijk een mindere start heeft. Mensen vallen over dit soort dingen.
Dus zullen haar er wel eens mee confronteren.
Had imo het gewoon netter kunnne oplossen.

Tja daar heb je gelijk aan, maar Marijnissen heeft bijvoorbeeld Kant ook wel eens met de grond gelijk gemaakt op TV. Hij gaat niet opeens een rol aannemen als hij op TV is, het is gewoon een baasje. Dat werd gisteren ook gezegd door de man achter de schermen (Tiny Kox).

Jep, dat lichtelijke dictatorschap/communisme wil soms toch doorschemeren he;)

Terug
Naar boven