Fitness Seller

Spaans geluid weghalen uit xvid.

Chapeloere

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
Ik heb een xvid liggen waar ze spaanse stemmen aan toegevoegd hebben.
Weet iemand hoe ik dat spaans geluid kan weghalen zodat ik de engelse hoor?

thx

Minder werk om een nieuwe te downloaden kerel.

OMG, belgie blijft lachwekkend :P

Als het erover getaped is word het lastig, dan kan je het een klein stukje filteren, maar je blijft het duidelijk horen.

Xvid heeft meestal stereo geluid, wat wilt zeggen 2 kanaals
het kanaal van de spaanse stemmen kan je er dus niet meer uitfilteren aangezien deze allemaal zijn samengevoegd

maw... oftewel heb je veel tijd/kennis en kan je toch de spaanse stemmen overschrijven met blanco oftewel zul je het met jouw versie moeten doen

btw, ik heb fulladsl met een dl limiet van 25gb, maar die teller werkt niet.. meestal zit ik aan 50gb/maand zonder op smallband te zitten

• Topic Starter Topic Starter
Xvid heeft meestal stereo geluid, wat wilt zeggen 2 kanaals
het kanaal van de spaanse stemmen kan je er dus niet meer uitfilteren aangezien deze allemaal zijn samengevoegd

maw... oftewel heb je veel tijd/kennis en kan je toch de spaanse stemmen overschrijven met blanco oftewel zul je het met jouw versie moeten doen

btw, ik heb fulladsl met een dl limiet van 25gb, maar die teller werkt niet.. meestal zit ik aan 50gb/maand zonder op smallband te zitten

Adsl is de helft minder snel dan telenet en je moet een
vaste lijn hebben.
Zijn 2 erg grote nadelen.

ik betaal maar 27€/M en heb "geen" datalimiet, dat zijn wel 2 grote voordelen :D

1300mb

Hier in België hebben we een datalimiet van 10GB per maand,
dus ff een nieuwe downloaden zal niet lukken :(

correctie: hier in belgie heb JIJ een datalimiet van 10 gb, ik heb er 40gb per maand
btw, ik heb telenet, jij bent gewoon geript

Terug
Naar boven