AndroidHealthClinic

Spacebollen

ZoutZak

Huge Freak
20 jaar lid
Waardering
51
Lengte
2m
Massa
110kg
Zojuist besloten om met oud en nieuw een oldschool feest te bouwen met een grote groep (oude) maten.

En omdat alles in overvloede aanwezig moet zijn en ik deze last in het verleden nogal eens op mn schouders heb genomen ben ik weer opgezadeld met het maken van een spacecake.

Maargoed nu is THC boter altijd de basis voor mijn culinaire uitspattingen, dus kwam ik op het ludieke idee om maar gewoon een schaal space-oliebollen te maken. Maar daar blijft het niet bij want binnenkort bestel ik weer wat supps bij 1fast en laat ik hier gelijk een pot caffeinepoeder hiervoor, en nog wat ephidrine overkomen.

Dus verdwijnt er naast een goede gram wiet pp, ook nog eens eenzelfde hoeveelheid aan caffeine en daarnaast voor de wat landuriger werkende upper doe ik er nog een 50mg Ephidrine HCL bij.
Weet niet of die stoffen uberhaupt wel werkzaam blijven na al deze handelingen, en ik heb ook nog nooit met THC boter gefrituurd.

Uppers en downers in EEN bol, misschien hebben mensen wat tips? :D

Mja ik heb niet echt een tip bro. Ik zou alleen zeggen. Zet een paar potjes ephedrine op tafel of los het op in wat blikjes redbull ofzo. Beetje zonde om het spul te frituren want ik denk eigenlijk niet dat het er zo goed voor is.

Ephedrine moet je sowieso eigenlijk toch wel een mg of 100 a 150 nemen om een beetje te voelen, en het liefst nog meer om een lekkere rush te krijgen.

Space oliebollen is denk ik wel een goed idee. Maarja je weet dat het moeilijk te doseren is, dus je loopt toch de kans dat iedereen hem flipt :) Je krijgt ook nogal vaak hardkloppingen als je die thc overdoseerd en in samenwerking met een lading caffeïne en ephedrine kan dit misschien wel eens minder leuk worden :)

Dus, neem gewoon een pilletje ;)

Wat Rob zegt, gewoon een pil batsen! Daar is het tenslotte oud&nieuw voor :D

Jah of probeer wat van die mdma capsules te regelen. Die caps kun je ff open trekken en dan kun je het makkelijk verdelen en kun je ook makkelijker laag doseren. Erg relaxed spul vind ik en combineert denk ik ook wel lekker met wat wietjes.

• Topic Starter Topic Starter
nja pillen slikken is zo banaal voor sommigen :D
maar je hebt wel gelijk Rob het is niet echt efficient op deze manier.
De combinatie is overigens wel alleraardigst, maar als ik meer als 2 ephidrines neem (2x 25mg) gaat het echt niet goed hoor!! dus die 150mg lijkt me dan weer te 'overheersend' haha.

ZoutZak zei:
nja pillen slikken is zo banaal voor sommigen :D
maar je hebt wel gelijk Rob het is niet echt efficient op deze manier.
De combinatie is overigens wel alleraardigst, maar als ik meer als 2 ephidrines neem (2x 25mg) gaat het echt niet goed hoor!! dus die 150mg lijkt me dan weer te 'overheersend' haha.

Ik had op Lowlands eerst 275 mg genomen. Damn man toen was het echt 3 uur lang dikke pret! Heerlijk gevoel was dat, net zo goed als een lekker pilletje. Maar toen wou ik weer meer en had ik nog een keer 225 mg genomen waar ik dus eigenlijk niets van voelde. Maar natuurlijk geen oog dicht gedaan en volgende dag ongelofelijk misselijk! Dat was alles behalve relaxed die dag erna.

Maar ik vind het persoonlijk altijd vele malen relaxer als het gevoel echt overheerst :) Je kan ook klein beetje ephi en klein beetje mdma poeder. Dat is het erg lekker maar niet te erg ofzo. Dan kun je ook nog gewoon beetje door drinken en blowen maar ben je wel lekker licht en zacht en warm enzo... Damn heb zin in nieuwjaar :)

nah dan is er ergens een miscommunicatie, ik heb het over die vasopro eph HCL (ik dacht 25mg ps). Persoonlijk ga ik vrij hard als ik er 2 tegelijk neem, maar ik reageer ook vrij heftig. Maar ik heb op koninginnedag een paar doorgewinterde partygangers (die ver in de dubbele-cijfer hoeveelheden X niet schuwen) dezelfde shit gegeven, 4 stuks. En ze hebben het geweten ook, de een werd wagenziek in de trein en heeft de halve coupe ondergekotst, en die ander verafschuwde mij in dit geval voor de troep die ik had gegeven want hij werd er ook zwaar para van. Dus of jij er 10 neemt!? Dan is het misschien maar goed ook dat ik je die ene keer op XQ-Holland ben misgelopen ;)

ZoutZak zei:
nah dan is er ergens een miscommunicatie, ik heb het over die vasopro eph HCL (ik dacht 25mg ps). Persoonlijk ga ik vrij hard als ik er 2 tegelijk neem, maar ik reageer ook vrij heftig. Maar ik heb op koninginnedag een paar doorgewinterde partygangers (die ver in de dubbele-cijfer hoeveelheden X niet schuwen) dezelfde shit gegeven, 4 stuks. En ze hebben het geweten ook, de een werd wagenziek in de trein en heeft de halve coupe ondergekotst, en die ander verafschuwde mij in dit geval voor de troep die ik had gegeven want hij werd er ook zwaar para van. Dus of jij er 10 neemt!? Dan is het misschien maar goed ook dat ik je die ene keer op XQ-Holland ben misgelopen ;)

Neej ik bedoel wel dezelfde. Die vaspro ephedrine HLC met 25 mg per stuk. Jah eerst had ik er 11 en daarna nog 9. Ik reageer daar sowieso niet zo heftig op, maar 2 andere vrienden van me hadden er allebei 8 genomen en mijn vriendin 6. En wij stonden wel allemaal lekker te spacen moet ik zeggen. Ik had wel echt een dikke rush, flinke euphorie gevoelens en lekker zweefgevoel. Ik denk dat die vrienden van je dan gewoon toevallig een slechte dag hadden of gewoon voor de 1e keer in hun leven ephedrine hebben gehad. Want het is toch iets anders dan XTC.

WTF!? haha ze hadden idd nooit eerder dit genomen, wel speed wat meer in de buurt komt.

naja later hoor, ben ik zo'n b*ch dat je chick er 6 slamt en ik oprecht mn hersens aan het zoeken ben als ik meer als 2 tegelijk neem. (Over dag verspreid heb ik er wel ooit 5 genomen geloof ik)

ZoutZak zei:
WTF!? haha ze hadden idd nooit eerder dit genomen, wel speed wat meer in de buurt komt.

naja later hoor, ben ik zo'n b*ch dat je chick er 6 slamt en ik oprecht mn hersens aan het zoeken ben als ik meer als 2 tegelijk neem. (Over dag verspreid heb ik er wel ooit 5 genomen geloof ik)

Whaha lol bro, mijn vriendin owned jou! ;)

Vraag eens aan opa DBC. Die eet dat spul ook met potjes tegelijk volgens mij :) Ik zelf eet het eigenlijk niet meer zo veel omdat ik gewoon super slecht slaap met dat spul, ook als ik het gewoon erg laag doseer. Ik heb 2 weken gecut met stackers maar als ik er 2 per dag nam kon ik al slecht slapen. Maar af en toe op feestje neem ik wel eens die ephedrine, het is nu helaas allemaal op.

inderdaad, tijdens mijn cut nam ik ze niet meer na het middaguur, anders sliep ik gewoon niet om een uurtje of 11. Merk de dag erna ook duidelijk wel een fallback, daarom neem ik de troep ook zo weinig mogelijk ;)

Whaha lol bro, mijn vriendin owned jou! ;)
damn flinke meid dan, ten tijde van bovenstaande verhaal woog ik nog wel een flinke 110kg ;) Of ze is gewoon een ervaren gebruiker? :roflol:

holy ****. 500mg eph. ik vlieg ook al bij de muren omhoog na 2 stuks.
@ zoutige; ik denk idd dat het ook niet zo'n goed idee is om eph door je bollen te mikken, in de kokende olie.
Wiet-oliebollen zijn wél een superplan trouwens!!!
Verder ga ik met de rest mee en denk ik dat je gewoon aan de pillen moet. Fijne feestdagen! Bon aniversaire! (ofzo)

ZoutZak zei:
inderdaad, tijdens mijn cut nam ik ze niet meer na het middaguur, anders sliep ik gewoon niet om een uurtje of 11. Merk de dag erna ook duidelijk wel een fallback, daarom neem ik de troep ook zo weinig mogelijk ;)

damn flinke meid dan, ten tijde van bovenstaande verhaal woog ik nog wel een flinke 110kg ;) Of ze is gewoon een ervaren gebruiker? :roflol:

Whahaha neej ze weegt niet meer dan 110 kg bro :) Ik denk dat je persoonlijk gewoon behoorlijk gevoelig bent voor die ephi's want ik heb ze ook al aardig wat mensen gevoerd en meestal toch minimaal 4 tegelijk. Waren ze niet overtijd ofzo, of had je ze gefrituurd?

oh en gooi er in ieder geval niet van die smerige strooizout-casseine van je in, die je nog in zakken van 25kilo in je schuur hebt liggen omdat niemand die laffe troep van je wil kopen.
Dan worden je vrienden net zo boos op jou als die van Rob op hem omdat-ie ze een overdose eph voerde!!
;)

Whahaha jah heb je nog steeds van die caseseine bocht van je bro? Dat was echt heerlijk spul man, heb ik ook nog 5 kg van naar binnen weten te werken lol.

whahah no worries oud en nieuw wordt gewoon een avondje bulken en die casseine zal ik gebruiken om te strooien tegen de gladheid idd :thumbs:

maarre die caffeine wilde ik eigenlijk in in poedervorm bestellen en dan samen met wat verpulverde eph door het beslag gooien. Maar als ik ze in pilvorm bestel in een schaaltje serveer hebben we hetzelfde effect zonder dat je tanden wegsmelten van de chemische Ph-graad van mijn 'ballen' :D

whahah nee man is al lang vergeven, daar kan ik je niet meer gelukkig mee maken, en sinds ik 1fast heb gevonden heb ik het ook niet meer nodig.

maarre thanks voor de goede publiciteit, dus sorry: 'Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Rob G opnieuw punten kan geven.' ghehe die laatste was van 10 september zie ik

Laatst bewerkt:
Het blokkeerd de receptors van de vetcellen die hierdoor niet opgeslagen kunnen worden, daarnaast verhoogt het je metabolisme, vaak gepaard met caffeine om de rush er lekker in te zetten, en met yohimbine, om de andere ingeredienten nog eens lekker van effect te versterken. (stacker 3 ECY)

Terug
Naar boven