MuscleMeat

Speakers op TV

Ano_88_7

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
207
Techneuten,

Ik heb een vraagje voor jullie. Ik ga maandag om een nieuwe LCD TV en nu had ik daar graag ook goed geluid bij gehad... Echter, Ik heb enkel plaats voor 2 speakers, zoals bvb PC-speakers, dus niet voor een subwoofer of een surround systeem... Alles moet nl op 1 horizontaal plankje komen. (...speaker...TV...speaker...)

Wat zouden jullie me aanraden? Gewoon PC speakers kopen en aansluiten op de TV? Of zijn er andere oplossingen?

Owja, ik zou liefst hebben dat het geluid van de TV te regelen is met de afstandsbediening vd TV zelf, niet dat ik de speakers apart moet bedienen.

budget + max. afmetingen van speakers?
Want goeie vloerstaanders + a/v receiver kan al snel te groot / te duur worden ;)

Je hebt een set van Bose (Bose 123+subwoofer) die met 3 speakers een surround effect kan krijgen. Of en hoe het werkt weet ik niet en het zal ongetwijfeld erg duur zijn, dus het ligt een beetje aan je budget en wat je wilt.

Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.

Met 2 boxjes heb je gewoon matig tot k*tgeluid, vaak is het standaard TV geluid nog veel beter. Wil je echt goed geluid, dan zal ik toch maar ruimte gaan maken voor een goeie 5.1 of zelfs 7.1

- Een 5.1 (en zekereen 7.1) die even goed klinkt als een stereo set ben je echt al veel meer geld voor kwijt!

- Bose klinkt misschien wel beterdan het doorsnee samsung setje, maar stelt prijs-kwaliteit echt niets voor. Kijk eerder naar merken als onkyo, harman kardon (opletten met welke producten...), yamaha en pioneer. B&W, klipsch, monitor audio etc gaan al snel te veel kosten voor de topicstarter vrees is

Terug
Naar boven